• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    In shock keek ik toe vanuit mijn hoekje.
    'Primrose, hou alsjebleift je mond!' smeek ik in paniek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik houd me meteen stil. Waarom was ik zo stom om dat te gaan roepen? Misschien doet hij Lucas wel wat aan. Of James. Of Aithne. Martel mij dan maar als ik daarmee hun leven kan redden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sueno schreef:
    Hmpf, ik heb een weird idea. (cat)


    le whut? o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I feel terrible right now. I hurt people. *denkt aan Nathaniel en Elias* o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dan zegt Daiyh weer iets, dat de president zo te ver vindt gaan, dat Zahira wordt afgevoerd en vermoord.. (cat)
    Maar ik ben er nog niet echt uit of ik wil dat Zahira dood gaat. Ze kan natuurlijk ook gewoon bij iemand anders worden opgevoed, maar toch.

    *mean idea*

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 1:01 ]


    -

    Daiyh Briiori
    'Wat is je doel hier eigenlijk mee?' sis ik, terwijl ik de pijn probeer te negeren.Mij martelen begrijp ik wel, maar de andere hebben jaren opgesloten gezeten. Waarom nú dit doen?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nathaniel Snow
    En het bleef stil in de cellen. Eindelijk beseften ze dat ik met één druk op de knop, een vingerknip, hun kon vermoorden, pijn kon laten voelen.
    Maar ik was nog lang niet plan iemand te vermoorden, daarvoor had ik nog lang niet genoeg met ze gespeeld.
    Ach, was Daiyh toch nog niet genoeg gemarteld.
    Nog maar een druk op de knop, dezelfde als net.
    Het prikkeldraad wrong zich zo diep in zijn vlees dat ze verdwenen in zijn kleding en in zijn huid. Net niet diep genoeg om belangrijke aderen te raken, of om vannacht te overlijden, maar wel genoeg voor een nacht van heerlijke pijn.
    "Dan nu, welterusten en tot morgen, pionnen van me."
    Ik stond op uit mijn stoel, wierp nog even een blik op Daiyh en Fayan en bedacht met een grijns hoe die er morgenochtend aan toe zouden zijn.
    En wie er dan tegen me in opstand zou komen.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 1:04 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *WACHT. Aanpassen*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    *Waits ^^*

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 1:03 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Mijn armen werden achter mijn rug langzaam omhoog getrokken en ik voelde de pijn, de weerstand van mijn botten toen die op het punt stonden te breken.
    Maar Snow hield op dat moment op, precies op dat punt, zodat ik die ongemakkelijke houding bleef hangen.

    Ferron
    Ik zag hoe Fayan werd opgehesen en draaide meteen mijn hoofd weg, wilde het niet zien, kon niet tegen de marteling. Tranen vormden zich weer in mijn ogen


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Een erg zachte kreet van pijn ontsnapte me. Verdomme. Bloedsijpelde langs mijn huid. Wat was zijn doel? Ik zou er vanzelf maar achter moeten komen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph Amero
    Stilletjes trok ik Ferron tegen me aan en keek richting Fayan, tranen in mijn ogen. mijn arme Fayan...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blijkbaar geen acceptabel idee :')

    Chiara Cinxi
    Een zacht geluid klonk, maar duidelijk genoeg om te weten van wie. Het sneerde door haar heen.
    Haar vingers krulden zich rond één van de tralie's, ze beet op haar onderlip.
    Eigenlijk wilde ze erg graag - veel erger dan ze toe zou willen geven - dat ze bij hem was.


    -

    Primose
    Ik wil Lucas' warmte voelen. Ik wil zijn geur ruiken. Ik ga liggen op één van de bedden van de cel en druk mijn hoofd tegen het kussen aan. Ik sluit mijn ogen en val in slaap. Ik zie Lucas voor me, nog één stap en ik ben bij hem. Maar net als ik de stap wil zetten trekt een gestalte Lucas weg. En dan val ik in een zwart gat. Ik begin te gillen en huilen, maar niemand helpt me. Als ik mijn ogen open, merk ik dat ik dankzij de nachtmerrie aan het zweten was van angst.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (I tried (no_chears))

    Daiyh Briiori
    Best. ik kon dit gemakkelijk aan Was het gewend.
    'zo, iemand een leuk idee om de tijd te verdown?' vroeg ik nonchalant, terwijl ik tervergeefs de pijn uit mijn stem probeerde te bannen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.