• Dus ik heb een paar maanden mn account verwijdert omdat het hier op deze site echt VRESELIJK werd. Iedereen bedroog elkaar en blablabla. Daar gaat deze topic niet over. Wel over het feit dat nadat ik mn account heb verwijdert, na eenpaar maanden ineens heel veel emails begon te krijgen over hoofdstukken die waren geschreven van stories die ik vroeger volgde? Waarom krijg ik deze emails? En waarom kan ik me nog aanmelden op mn oude account als ik mn profiel verwijdert heb? Wat is dit voor iets falends?


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Je kunt je altijd aanmelden als je je account verwijderd hebt. Aangezien accounts alleen maar op inactief komen te staan, en niet verwijderd worden.
    Waarom je wel mail krijgt: geen idee.


    I am an idiot, I move.

    Je profiel verwijderen gaat niet, je in activeerde hem alleen maar. En ik denk dat van die mails, dat je, je account weer activeerde of ze begonnen plots weer met schrijven van hoofdstukken.

    Oh ja, Quizlet is NIET vreselijk.

    ihearthazza schreef:
    Je profiel verwijderen gaat niet, je in activeerde hem alleen maar. En ik denk dat van die mails, dat je, je account weer activeerde of ze begonnen plots weer met schrijven van hoofdstukken.

    Oh ja, Quizlet is NIET vreselijk.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Maar dat zou niet logisch zijn, aangezien ik dacht dat ik hem verwijdert had, ga ik mezelf niet meer inloggen. Want ik neem aan dat als ik mn profiel 'verwijder' dat ie dan ook niet meer bestaat.


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    Nee. Op de opzeg-pagina staat duidelijk dat je account weer geactiveerd wordt als je weer inlogt, dus het is logisch dat hij dan ook blijft bestaan.


    I am an idiot, I move.

    Misschien kreeg je de e-mails vanwege de storing met hotmail. Ik had laatst ook problemen met mailtjes van quizlet (ik heb gmail en hotmail) en nu is dat verholpen en heetf hotmail er moeite mee. Maar ik weet het niet zeker


    Physics is awesome