• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Saph Amero
    'alsof ik zal rusten tot ik je weer vast kan houden,' lach ik trillerig, tranen in mijn ogen. Fayan huilt inmiddels, maar niet van verdriet. mijn liefste Fayan...
    get verlangen om mezelf op hem te storten, mijn armen rond hem te winden, was zo groot dat het zeer deed.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

James
    "Hoe moet ik dat weten vraag het haar" zeg ik geïrriteerd en laat mijn hoofd tegen de muur rusten.
    "Aithne" mompel ik en sluit mijn ogen en zie haar rennend door het grasveld in on district samen met Douglas, hoe haar rode haren in de wind dansten.
    Een eenzame traan rolt over mijn wang waarna er meerdere volgen.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Laura, lieverd, Chiara meot nog ind e celindeling bij saph/Ferron

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Chiara Cinxi
    Het was vijf jaar later, en ze had geen idee. Ze had geen idee van Daiyh's gevoelens, als die er überhaupt nog voor haar waren. Misschien was daar wel niks van over. Waarschijnlijk.
    'Zahira?' klonk zijn stem, waardoor die omkeek. Vragend tilde ze haar hoofd op, greep de tralie's vast. Peizend leek ze voor zich uit te staren, en keek toen voor de tweede keer om naar haar moeder.
    'Wie is -?' begon ze, maar Chiara stopte haar voor ze haar vraag af kon maken.
    'Je vader.'
    Zahira richtte zich weer tot de gang, leek weer even na te moeten denken. 'Pap?' klonk haar heldere, onzekere stem daarna.

-

Lucas
    Ik zucht geïriteerd. Ik erger me serieus aan James.

Primrose
    'James!' roep ik.
    Dan pas valt de andere gedaante me op.
    'Hallo?' vraag ik twijfelend.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Daiyh Briiori
    Ik had verwacht dat Chiara een antwoord zou geven over het kind, een uitleg waar ze nu misschien was misschien. Niet dat... Niet dat het meisje zelf antwoord zou geven.
    Verstomd zakte ik tegen de muur neer.
    'Wie heeft jullie hier gebracht?'

Fayan - Stylist
    De blijdschap van net nam af. Zijn lieve stem, zijn mooie lach, zijn prachtige ogen... ze maakten allemaal dat ik naar hem toe wilde, maar die verrotte tralies ook. Ik kon geen kant op.
    We waren dan wel bij elkaar, maar nog altijd gescheiden.
    Tevergeefs gaf ik een harde trap tegen de tralies, maar daar hield ik alleen een pijnlijke voet van over.
    Ik moest hier uit. Naar Saph toe. Hem zeggen dat ik van hem hield en het verzegelen met een kus.

Ferron
    Mijn tranen waren allang gestopt en met een vage lach keek ik naar Saph.
    Fayan kon ik niet zien, maar ik hoorde hem en dat was genoeg. Ik gunde Saph alle tijd van de wereld om met Fayan te zijn.
    Mijn grote held en mijn grote broer. Die twee hoorden samen te zijn.
    Ik hoopte dat ik op een dag ook zo'n liefde zou hebben. Dat zou ik iedereen gunnen.

James
    "Prim!" roep ik blij terug en spring op.
    "Is Aithne bij jou" vraag ik met een radeloze ondertoon in mijn stem.
    Alsjeblieft laat Aithne nog leven en gezond zijn.
    Als ze hier niet is laat haar velig zijn in District 1.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Zal ik er wat vast actie ingooien met Nathaniel -ja, vijf stemmen totaal en alle vijf voor hem, so he'll be Nathaniel-?
    Of is dat nog te vroeg?

Saph Amero
    Onbewust doe ik een arm rond Ferron, die naast me zit.
    'Wees voorzichtig en doe jezelf geen pijn,' zeg ik tegen Fayan, die een beetje wanhopig en kwaad naar de tralies kijkt. We komen hier wel uit.
    ookal deed het enorm veel pijn dat ik hem niet kon vasthouden, het was minder erg dan de afgelopen 5 jaar.

(We will find you someone Ferron XD)

Fayan schreef:
    Zal ik er wat vast actie ingooien met Nathaniel -ja, vijf stemmen totaal en alle vijf voor hem, so he'll be Nathaniel-?
    Of is dat nog te vroeg?

Ja doen! I want action!

Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze naar de plek waar zijn stem vandaan kwam, ookal kon ze hem niet zien. Ze wist niet of dat kwam omdat zijn cel te ver weg was, of omdat hij zelf ergens anders zat. Ergens waar hij haar ook niet kon zien.
    Wat wist ze nog van de dag ervoor? Bijzonder weinig.
    'Weet ik niet,' gaf ze na een korte stilte toe, voelde hoe Zahira naar haar toeliep en hand pakte. Ze kon de spanning voelen.

-

Fayan schreef:
    Of is dat nog te vroeg?

I'm okay with it ^^

*Heeft een vriendin echt neit geblackmailed zodat ze voor Nathaniel zou stemmen...*

Primrose
    'Ja ze is hier!' roep ik.
    'Is alles goed?' vraag ik.
    Vast niet. We zijn hier. Gevangen. En hij is gescheiden van Aithne.

Escritura schreef:
    (...)

I'm okay with it ^^

*Heeft een vriendin echt neit geblackmailed zodat ze voor Nathaniel zou stemmen...*

Lizz, what did you do?(N)