• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Overdag werkten we verder aan het huis, maakten we wandelingen, boottochten, gingen naar feesten of hingen we lui op de bank en 's avonds gingen we uit eten of gezellig met z'n tweetjes thuis, keken we urenlang naar de sterren, praatten over de bruiloft of deden we dingen waarbij we al twee bedden gesloopt hadden.

Owmaigod. (wbw)

-

Saph Amero
    Ons huisje... Het was prachtig geworden, herrinerde ik me. ik had eht beeld nooit kunnen verdringen. Maar hetgene wat het huis zo fantastisch had gemaakt, was datFayan er was.
    Na de bruiloft deed alles teveel pijn om terug te gaan. ik kon het niet. Verbleef, alleen, in District 4. En toen ik eindelijk de moed had verzameld, waren de grenzen afgezet. ik was er niet meer geweest sinds de dag voor de bruiloft.
    'Ik heb je zo erg gemsit,' is alles wat ik weet te zeggen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nathaniel Snow
    Heh bah. De beelden begonnen me nu al te vervelen.
    Ik draaide rondjes op de luxe stoel en bedacht welk wapen ik als eerst in zou zetten, maar besefte toen dat ik ze eerst wat informatie moest geven.
    Het was grappig om te zien hoe iedereen elkaar herkende en hoe er zelfs stelletjes herenigd leken te worden.
    Gut, gut, wat lief allemaal.
    Nou, even wat roet in de romances gooien hoor.
    Ik drukte op een knop, waardoor er een oorverdovend schel gepiep door de cellen galmde en weerkaatst werd door de muren.
    Zo. Dat zou wel eventjes hun aandacht trekken.

Daiyh Briiori
    Dat schampere lachje wat ik zo goed ken, brengt een scala aan herinneringen terug. Aan hoe ik haar ontmoet had, alleen in de kantine van eht trainingscentrum. hoe ik haar had beschermd van de rozeharige mutant. hoe ik het Capitool had verraden voor haar veiligheid.
    'Weet ik veel, ik verwachtte dat je inmiddels in een leuk huisje zat met een of andere vent,' antwoord ik emt een kille stem.
    Direct daarna begint een schel gepiep door de cellen te schallen. what the hell?

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:52 ]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Gaat Nathaniel hun nog martelen?

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

*past le post aan*

Primrose
    Ik druk mijn handen tegen mijn oren en druk mijn hoofd tegen mijn knieeën. Het geluid herrinert me aan de Arena. Ik weet niet waarom.

Fayan - Stylist
    Het gepiep drong diep door in mijn schedel en ik klemde mijn handen om mijn oren, dook in elkaar in de hoop het geluid zo iets te verminderen, maar het ging door merg en been, was niet tegen te houden. Wat was er aan de hand?

Ferron
    Ik schrok me dood van het harde geluid en dook terug in het hoekje waar ik wakker was geworden, mijn vest optrekkend over mijn oren.

Chiara Cinxi
    God, hoe kon hij dat denken? Alsof ze behoefte had gehad aan iemand anders. Ze sloeg haar blik neer, voelde een steek van herkenning bij zijn kille stem.
    'Denk je nu serieus dat -'
    Haar zin werd verbroken door een schel, hoog gepiep. Meteen dook ze naar beneden, trok Zahira naar zich toe en bedekte haar tere oren met haar handen.
    Wat was dit nu weer?

-

James
    Wanneer ik wil antwoorden klinkt er een schel gepiep door de gangen.
    Ik slaag mijn handen over mijn horen, "Stop" schreeuw ik.
    De pijn in mijn oren brand, tranen rollen over mijn wangen.
    "Laat het stopen alsjeblieft" schreeuw ik nog een keer en val neer op mijn knieën.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Saph Amero
    Ferron dook weg, maar ik weigerde me te verroeren, om Fayan uit mijn zichtsveld te laten God dat deed zeer. ik drukte mijn handen tegen me oren aan, maar de pijn verminderde niet.

Daiyh
    Geïrriteerd druk ik mijn handen tegen mijn oren. Serieus, ik wil de stilte terug. Wat, was vijf jaar eht limiet ofzo? Mocht een persoon niet meer rust dan dat?
    Chiara kon ik niet meerhoren, zij en Zahira zatenw aarschijnlijk emt hun handen tegenhun oren.

Primrose
    Ik denk aan thuis, hoe het was voor de Spelen. Ik zie dan mezelf thuis. Alsof ik me opeens kon verplaatsen. Ik hoor niks meer. Ik ben te diep in gedachten om me te laten irriteren door een geluid.

Chiara Cinxi
    Het geluid martelde haar, drong door tot op haar schedel.
    Ze boog verder voorover, zodat ze haar schouders zo kon houden dat haar oren enigzins bedekt waren.
    Zahira's donkergroene ogen schoten angstig door de kleine cel, terwijl ze de lange, donkerbruine lokken van haar moeder vastgreep.

-

foek, doebel. (cat)

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 0:01 ]

-