• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Ik sloot mijn ogen, luisterde naar haar bekende stem. De gevoelens die ik zo hard had uitgeband, vochten zich naar boven. Maar ik vocht terug.
    'Helemaal niets?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Clove schreef:
    (...)


    Lizz, what did you do?(N)



    (A)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *zag Ferron voor zich met Hayden* THA FUCK. O_O

    Fayan - Stylist
    Naast Saph verscheen het gezicht van Ferron. Ik had hem in geen vijf jaar gezien en van een kind was hij opgegroeid tot tiener. Ik merkte dat hij heel veel leek op mij, toen ik zo oud was, alleen was Ferron dan de mannelijkere versie van mij.
    "De grote en de kleine held," glimlachte ik naar ze.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jip, you agree with some action, too?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Escritura schreef:
    (...)


    (A)


    Je hebt toch geen vriendin gedwongen om op Nathaniel te stemmen?(N)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Laura.. no.. Just.. No XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    JA DAAROM. Omg het was echt eng! Die twee samen! Hayden en Ferron. Gewoon akdjfawkjfaskjfa. I have a weird mind (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    ik glimlachte, schoof nog wat op zodat Ferron zijn grote broer kon zien. ze leken zoveel op elkaar, maar het deed minder pijn nu Fayan levend was. Wat me op een ander onderwerp bracht.
    'h-hoe heb je het overleefd, Fayan?' fluister ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan schreef:
    Jip, you agree with some action, too?

    Waarom vraag je me dat nog? *O*


    -

    Fayan schreef:
    JA DAAROM. Omg het was echt eng! Die twee samen! Hayden en Ferron. Gewoon akdjfawkjfaskjfa. I have a weird mind (cat)


    Yes, besides, Hayden was kidna flirting with Nalyua, Felan's sister.

    .. then Felan woudl because family of Saph.. and in turn family of fayan... XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Automatisch schudde ze haar hoofd, hoewel hij dat niet kon zien.
    'Nee, niks.' Haar stem was zacht, net hard genoeg voor hem om te horen. Alles leek terug te komen, alles wat ze de afgelopen vijf jaar weg had geprobeerd te stoppen.
    Door niet over hem te praten, niet aan hem te willen denken. Dat was echter verdomd moeilijk geweest, met zijn dochter in haar huis.


    -

    Daiyh Briiori
    Alles bleef even stil tussen ons. wat kon ik in godsnaam zeggen?
    'Goed leven gehad, de afgelopen vijf jaar?'
    Ja, geweldig Daiyh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Is er vijf jaar voorbij gegaan? Oh em gee dan is Prim al 22 en Lucas 21.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig keek ze op. Een schamper lachje ontsnapte aan haar, terwijl ze haar dochter - hun dochter - dichter naar zich toetrok.
    'Wat denk je?' vroeg ze.
    Haar stem voelde scherp aan, maar tegelijkertijd zo pijnlijk. Hij was er, en dat zorgde voor zowel verwarring als dat warme gevoel van vijf jaar geleden.


    -

    Fayan - Stylist
    "Weet ik niet," antwoordde ik naar waarheid. "Ik werd wakker in het ziekenhuis van het Capitool. Daar heb ik twee en een halve maand gelegen en toen ik te horen kreeg dat ik ontslagen werd, zeiden ze me ook dat ik in het Capitool moest blijven en niet terug mocht naar ons... naar ons huisje."
    De herinneringen van die twee maanden dat we daar gewoond hadden kwamen terug. De twee beste maanden van mijn leven.
    Er was daar geen drama geweest, niets dat ons uit elkaar dreef. Het hele dorp had ons geaccepteerd en we werden volledig opgenomen in de samenleving. Overdag werkten we verder aan het huis, maakten we wandelingen, boottochten, gingen naar feesten of hingen we lui op de bank en 's avonds gingen we uit eten of gezellig met z'n tweetjes thuis, keken we urenlang naar de sterren, praatten over de bruiloft of deden we dingen waarbij we al twee bedden gesloopt hadden.
    Het leven was perfect geweest voor die bruiloft en hij zou verdomme weer perfect worden zodra we hier vandaan kwamen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen