• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sueno schreef:
    *staart levenloos naar 't beeldscherm*

    Gosh. Ik zou echt gek worden als mijn ouders me zo vaak betrapten als de jouwe :'D


    Dat is het nadeel als de computer waar ik op zit recht naast die van mijn vader staat. Aan hetzelfde bureau. ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dus.
    Of Nathaniel vindt Chiara niet interessant genoeg, of hij is doof :'D


    -

    Saph Amero
    'Nope,' antwoord ik,meer tegen mezelf dan tegen de stem. 'Mogen de kansen ímmer in jullie voordeel zijn, jongens.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Ik veroer me niet. Ik schudt mijn hoofd zelfs niet eens. Ik blijf gespannen stil zitten. Komt hier een eind aan? Of is dit mijn lot? Moet ik sterven?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Oh grapje :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nathaniel Snow
    Twee maar? Echt? Mocht ik er maar drie pijn doen tijdens mijn eerste ontmoeting met hun? Wat ontzettend jammer!
    Eerst richtte ik me tot de vrouw, die naar me gesist op een toon van een nijdige kat. Chiara Cinxi. Met Zahira, haar dochter. Daiyh's dochter. Ik wist alles.
    "Chiara, besef heel goed, dat iedere fout die jij maakt, en dat van net was er één, dat ik je dochter ervoor zal straffen." Die pijn was veel effectiever dan als ik haarzelf zou straffen.
    Nu moest ik alleen nog de andere man, Saph Amero, die dit vergeleek met de Hongerspelen. Dat moest ik ook maar snel uit hem krijgen. Gelukkig had hij ook iemand van wie hij hield.
    "Hetzelfde geldt voor jou, Amero. Ik heb veel speeltjes voor jouw Fayan. Ik hoorde dat hij vroeger een mutant was?"
    Heerlijk, als ik mensen pijn kon doen door hun geliefden pijn te doen, al wist ik jammer genoeg nog niet zeker of dat bij Daiyh ook zou werken. Maar daar kwam ik op den duur ook wel achter.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briori
    Fuck, hoe lang moet ik zo blijven? De pijn is belachelijk. Maar hij heefttenminste chiara en Zahira niets aangedaan. Stileltjes drink ik mijn evoelens terug, laat de pijn me afleiden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Hij mag Fayan geen pijn doen. Fayan heeft al veel meegemaakt. Ik ga niet zomaar machteloos toekijken.
    'Laat Fayan met rust!' roep ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    NO PRIM WHAT DID YOU DO o.o DOE DAT NOU NIET XD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph Amero
    Geschrokken keek ik naar het plafond, waar de stem vandaan leek te komen. Nee, niet nu ik Fayan eindelijk terug had. Pijn kon ik verdragen, maar Fayan moesten ze met rust laten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    In een reflex krulde ze een arm om Zahira, die het toeliet. Ze was niet erg van de aanrakingen, maar dat was niet erg. Chiara zelf ook niet. Maar het meisje was verstandig genoeg om te weten dat ze nu niet ergens op visite waren.
    Ze streek diens donkere haren uit haar gezichtje, voelde haar donkere ogen op haar gezicht gericht.
    Haar kaken klemde ze op elkaar, ze sloot haar ogen.


    -

    James
    "Nou ik zou het wel fijn vinden om te weten of we nog iets te eten krijgen" zucht ik en hoor hoe mijn maag begint te rammelen.
    Ik kijk naar Lucas, hoe laat zou het zijn, zouden onze ouders denken dat we dood zijn? allerlei vragen spoken door mijn hoofd.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fayan schreef:
    NO PRIM WHAT DID YOU DO o.o DOE DAT NOU NIET XD




    Roze stuiterbal mag niet pijn lijden!


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *Gedwongen dit te doen* o.o

    Nathaniel Snow
    "Zoals je wens, Primrose."
    Mijn hand gleed naar de knop op het paneel van Fayan, drukte een knop in en toen keek ik geamuseerd naar het scherm.
    De roze harige man, Fayan, werd vastgegrepen door net zo'n metalen grijper die zich om zijn polsen sloot. Hij veranderde in een lange ketting, waardoor zijn armen aan elkaar gebonden waren.
    Ik bewoog een hendel op hetzelfde paneel omhoog, waardoor de ketting ook omhoog ging en zijn armen van achteren omhoog gingen. Niet te ver, want ze mochten niet nu al breken, maar toch wel pijnlijk hoog.
    "Misschien is het verstandig je stil te houden, Primrose,"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmpf, ik heb een weird idea. (cat)


    -