• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

James
    "Gaat wel" zeg ik en glimlach naar Lucas.
    Zelf in de hand hoe willen we dat nou zelf in de hand hebben, verbaasd kijk ik rond en laat me daarna weer op de grond vallen.
    Dan pas dringt zijn stem door, 'Snow' de man waardoor ik gescheiden ben geweest van Aithne maar dat is onmogelijk President Snow is dood.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Fayan schreef:
    Maar Nathaniel is nu toch president. Dus dan blijft het President Snow (cat)

Maar Prim ziet de dode President Snow als echte President Snow, dus daarom noemt ze President Snow(Nathaniel dus) gewoon Nathaniel. En ik denk dat Prim het raadsel van Nathaniel al doorheeft.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fayan schreef:
    Saph, use your brains (cat)

They're occupied with Fayan. (cat)

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Nathaniel Snow
    Eén van de meisjes had me meteen door, waar ik erg blij mee was. Hoefde ik dat ook niet meer uit leggen.
    "Precies. En daarom is het maar beter dat jullie je gedragen, want ik heb allerlei leuke speeltjes voor jullie hier. Voor allemaal, stuk voor stuk."

Lucas
    'Het is Nathaniel Snow. Prim begrijpt zijn raadseltje vast wel,' zeg ik.

Chiara Cinxi
    Wat een stom idee. Hoe kon je je nou "slecht gedragen" als je opgesloten zat in een cel? Hem uitschelden voor lamlul?
    Geërgerd stond ze weer op, streek haar lokken uit haar gezicht.
    De kleinzoon van de president Snow die zij kende. De man die dood was gegaan door Daiyh's woede, het verdriet dat hij niet had willen laten zien.

-

Daiyh Briiori
    'We zullen ons best doen om u te vermaken, President Snow' sneer ik uiteindelijk.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Primrose
    Wat voor speeltjes? Speeltjes die ons gaan martelen? Die ons gestoord maken tot we smeken voor de dood? Ik zal nooit smeken voor de dood, voor Ginevra en Lucas. Ik weet alleen dat ik braaf moet zijn. Dat is juist mijn zwakke punt, ik negeer bevelen altijd.

Nathaniel Snow
    Ik zuchtte en grijnsde.
    "Kijk, dat is al een fout, Daiyh," zeg ik opgewekt. Die toon van hem beviel me niet, moest hem maar even een lesje leren.
    Mijn vinger drukte achteloos op de knop in Daiyh's paneel.
    Ja ja, iedere pion had zijn eigen paneel, met zijn eigen leuke knopjes.
    Dit knopje zorgde ervoor dat een chip in zijn hoofd schokken zouden uitstralen in zijn hersenen, voor wat leuke pijntjes over zijn lichaam.

Daiyh Briiori
    Oh, de pijn was geen verrasing. Wie dacht die nieuwe president nu eigenlijk dat hij eht tegen had? Ik was getrained door het Capitool, sterker dan elk van deze slappe verzetsmensjes.
    Ja, de pijn was intense. Nee, geen enkel geluid kwam over mijn lippen.

Primrose
    Dit zijn Nathaniel's Spelen en wij zijn de tributen. James, Lucas doe alsjeblieft niks stoms. We moeten overleven. We redden ons wel uit deze puinhoop. Teminste dat hoop ik.

Nathaniel jsut made this a million times more Epic than it already was...

welcome, to the first annual Nathaniel Snow's hunger Games!

Chiara Cinxi
    De stem van de president zorgde er onwillekeurig voor dat ze met een ruk opkeek.
    'Probeer het niet,' siste ze, ookal wist ze heel goed dat Daiyh als geen ander tegen pijn kon.
    Maar toch, het idee stond haar nog altijd niet aan. Dat iemand hem pijn deed duldde ze niet zonder verzet.

-

Nathaniel Snow
    Verdorie. Het was een taaie.
    Maar ik had meer, veel meer.
    De volgende knop zorgde ervoor dat er een metalen grijphand uit de muur kwam en hem vastgreep bij zijn keel, hem tegen de muur aantrok.
    De metalen grijparm veranderde in een halsband van prikkeldraad, die zich uitstrekte tot het over zijn hele lichaam gewonden was, van zijn keel tot aan zijn enkels.
    "Hoe lang kun je stilzitten, Daiyh?" Iedere beweging zou het draad dieper in zijn huid laten dringen.

James
    "Ik heb honger" zucht ik en kijk naar Lucas, "krijgen we nog wat te eten?" vraag ik en laat mijn hoofd hangen.
    Ik vraag me af wie hier allemaal zijn, Jill zou zij er ook zijn?.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)