• The Reunion

Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....

Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

[ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Laura? Vedran? :')

-

Lucas
    Ik haal mijn schouders op. Ik ben bang dat we niet meer mogen praten, dus houd ik me stil.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Heh? o.o Did you already respond?
    *hits herself again*
    Ik ga al, ik ga al (cat)

Daiyh Briiori
    'Lang genoeg,' antwoord ik met een harde stem, waardoor her scherpe prikkeldraad zich in mijn keel nesteld. fuck. Geen woord Daiyh. Marteling zijn we gewend. we zijn alleen neit déze kant van het spel gewend...
    ik probeerde neit te bewegen, maar ademen alleen zorgde er voor de eht zich diep in mijn huid nestelde. vlekjes emt bleod begonnen al te verschijnen.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

This kinda look on a selfmade Saw

Chiara Cinxi
    De stem van de president zorgde er onwillekeurig voor dat ze met een ruk opkeek.
    'Probeer het niet,' siste ze tegen de stem, ookal wist ze heel goed dat Daiyh als geen ander tegen pijn kon.
    Maar toch, het idee stond haar nog altijd niet aan. Dat iemand hem pijn deed duldde ze niet zonder verzet.
    Alsof die gevoelens weer terug kwamen.

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 0:30 ]

-

Wait wait wait. Heel even nog :'D

*waits*

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    *waits*

*Is inmiddels een skelet met spinnenwebben in mijn oogkassen*

BACK. Lang leve ouders die binnenkomen. Dat gemartel viel niet zo goed bij ze >_>

*staart levenloos naar 't beeldscherm*

Gosh. Ik zou echt gek worden als mijn ouders me zo vaak betrapten als de jouwe :'D

[ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 0:43 ]

-

Whaha, oh, arme Laura XD

*Deed 5 minuten geleden snel de lichten uit omdat moeder langs liep* Ik is zo slim

Fayan schreef:
    BACK. Lang leve ouders die binnenkomen. Dat gemartel viel niet zo goed bij ze >_>

Dat is waarom mijn ouders en ik een compromis hebben: "Zij kijken niet op mijn laptop zolang ik dingen in het huishouden doe en naar buiten ga voor frisse lucht."

Nathaniel Snow
    "Zo. En zijn er nog anderen die me nog iets te melden hebben?" vroeg ik poeslief. Daiyh die vastgebonden was in het prikkeldraad was pas het topje van de ijsberg, misschien zelfs pas de lucht erboven. Het was niets vergeleken met wat ik kón ding.
    Nee, met wat ik gíng doen. Uiteindelijk. Met hen allemaal.