• The Reunion





    Cel Indeling:
    Cel 1: Fayan, Amycus en Aurora.
    Cel 2: Saph, Ferron en Chiara
    Cel 3: Dario, Primrose
    Cel 4: Daiyh, Cassie
    Cel 5: ....


    Let's face it, these people are a danger to our safe community. We have to lock them up, together. Forever, so we can all live in peace

    [ bericht aangepast op 4 dec 2011 - 23:25 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nathaniel Snow
    Ik lachte bij het zien van hun pijn, één schreeuwde zelfs, smeekte om het te laten stoppen.
    Ach, begonnen ze nu al met smeken?
    Met een andere druk op de knop stopte het piepje en kon ik contact maken met mijn pionnen, mijn diertjes, mijn speeltjes.
    "Goedenavond, dames en heren," sprak ik in de microfoon. Mijn stem schalde nu door de cellen, in plaats van het piepje.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh Briiori
    Je bent pijn gewend, negeer het, vertel ik mezelf. Maar ik ben te afgeleid. Chiara zit hier, opgesloten voor de rest van haar leven.
    met Zahira... hoe oud zou ze zijn? 6, 7 jaar? Ik sluit mijn ogen. De piepjes stoppen. een stem schalt door de cellen.
    Nathaniel Snow.

    [dude, dit zijn net de Hunger Games, maar dan in cellen!]

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 0:07 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Een stem haalt me uit mijn vredige plek.
    'Wie ben jij?' vraag ik.
    In iedergeval mijn vijand. De vijand van iedereen die hier vastzit. Ik kan tegen pijn. Toch?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    *Edits*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Daiyh Briiori
    Je bent pijn gewend, negeer het, vertel ik mezelf. Maar ik ben te afgeleid. Chiara zit hier, opgesloten voor de rest van haar leven.
    met Zahira... hoe oud zou ze zijn? 6, 7 jaar? Ik sluit mijn ogen. De piepjes stoppen. een stem schalt door de cellen.
    Nathaniel Snow.

    [dude, dit zijn net de Hunger Games, maar dan in cellen!]


    I agree, Lizz


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Toen het gepiep over leek te zijn, keek ze achterdochtig op. Ze haalde haar handen half weg van Zahira's oren, die ze meteen aan de kant duwde.
    Een stem schalde vrijwel meteen daarna door de ruimte, genietend van hun hopeloosheid.
    Klootzak, nu al.


    -

    James
    Verbaasd door de stem kijk ik op, wanneer ik merk dat de piep op is gehouden kijk ik op.
    "Lucas gaat het" vraag ik, ik heb het gevoel dat we hier nog lang zitten dan kan ik het maar beter goed maken met Lucas.
    Waar komt die stem vandaan onrustig kijk ik door de cel.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Lucas
    'Ja,' antwoordt ik.
    Het laatste wat ik voor Prim kan doen is het goedmaken met James.
    'Gaat het wel?' vraag ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nathaniel Snow
    Een brutaal meisje vroeg meteen al wie ik was, maar ik besloot dat ik daar best antwoord op kon geven.
    "President Snow. Ik denk dat jullie al wel beseffen dat jullie opgesloten zitten? Dat jullie mijn poppen zijn voor de komende paar weken? Ik zal jullie één ding alvast duidelijk maken: alles wat er zal gebeuren, heb je zelf in de hand."
    Een klein raadseltje, altijd leuk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph amero
    President Snow? Maar was die niet dood? Verbaasd kijk ik naar Fayan. Dan pas slaat de bekentheid van de situatie toe.
    'Poppen in zijn eigen, persoonlijke hongerspelen...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Dat is Presidebt Snow niet. Dat is Nathaniel Snow. Je merkt het aan zijn stem. Als we ons slecht gedragen moeten we boeten. Dat is wat hij ons probeert te zeggen. Als we ons goed gedragen worden we beloondt.
    'Als we ons slecht gedragen moeten we boeten. Als we ons goed gedragen worden we beloondt,' zeg ik tegen Aithne.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    ik luister stilletjes toe. We hebben alles zelf in de hand. ik denk aan Chiara. Wat zou er met haar, met Zahira gebeuren als ik toegaf aan mijn gevoelens?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Maar Nathaniel is nu toch president. Dus dan blijft het President Snow (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    Maar Nathaniel is nu toch president. Dus dan blijft het President Snow (cat)


    We know! XD Maar dat snapt Saph niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph, use your brains (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen