• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Wil je je broertje terug of niet Fayan?'
    Ik had teveel adrealine in mijn bloed en was helemaal opgefokt. 'Anders wacht jij hier en ga ik hem wel halen, dat vind ik ook best.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Byee <3]

    Amycus Calcia
    'Ga maar, Felan. Vlucht van me, wees nu niet opeens bang om het te doen.' Haar ogen boorden zich even in de zijne, waarna ze zich omdraaide.
    Het zou niet veel schelen of ze proefde bloed, zo hard beet ze in haar onderlip om het binnen te houden. Dit was het dan, blijkbaar.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 23:05 ]


    -

    Fayan - Stylist
    "Echt niet. Dan zie ik je nooit meer terug. We gaan samen."
    En ik hoopte maar dat sowieso Saph het zou overleven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Bye,Val]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'Je wilt dat ik EERLIJK ben?!' roep ik. De choar in mijn hoofd, in mijn borstkast is te groot, veel te groot.
    'Dan zal ik je eerlijk zeggen dat ik het verdomme niet WEET, Chiara! Ik weet het niet, ik doe alleme stomme dingen die ik nooit zou doen, ik heb een choas van gevoelens door jou, en ik weet verdomme niet waarom!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik knikte en ging naar binnen. Er was te weinig tijd om verder te disucssieren, dus leidde ik fayan de trappen af. We kwamen een stuk of drie mensen tegen op de trappen, maar ik sleog ze zonder pardon knock-out.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik keek Saph even aan. "Sinds wanneer ben jij een ninja?" fluisterde ik. En dan nog wel met zo'n schouder en been. Dude. Sexy.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar zachtgroene ogen gleden bedenkelijk over zijn gezicht, haar nagels krasten over haar spijkerbroek toen haar vingers opkrulden.
    'Zoals?' vroeg ze, na een paar tellen stilte. 'Wat doe je wat je anders niet zou doen,
    wat voel je?'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 23:12 ]


    -

    Saph
    Ik grijns. Mijn adrelaline levels zijn zo hoog dat ik de pijn nauwelijks voel. Maar ik zeg niets terug, uit angst dat we ontdekt worden. De hovercraft staat tenminste veilig op het dak.
    Na een paar minuten komen we bij de kerkers, waar ik weer een wachter uitschakel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Jou redden van de mutant, naar hier komen zodat je hulp krijgt, die dingen kloppen niet!' tier ik verder. 'Ik DOE zulke dingen niet, en het is BELACHELIJK irritant.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Even slikte ze, keek hem een tel ongelovig aan voordat ze haar blik wegsloeg. Voorlopig had ze genoeg gehoord, genoeg om te contsateren dat hij wel degelijk íets voelde.
    Nu liet ze hem maar boos zijn, uitrazen. Ze wachtte tot hij kalmeerde, rustiger dan ze dacht te zijn.


    -

    Daiyh
    Kwaad sla ik mijn vuist tegen de betonnen muur, wat pijnschuiten door mijn lichaam stuurt.
    'Ik heb het Capitool verraden voor jou veiligheid! Ik ben een verrader.' Mijn stem word al zachter, ik haat mezelf voor dit, door de openheid, het geschreeuw.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    De kerkers zitten vol. Overvol. En het zou me niets verbazen als minstens de helft hiervan onschuldig was. Meer zelfs.
    Ze zijn allemaal gewond en verwaarloosd en ik ren langs de cellen, maar zie Ferron nog nergens. Dan schiet me iets te binnen en lijkt mijn binnenste in ijs te veranderen.
    "Saph, wat als ze hem ook in een mutilant veranderen..." zeg ik ademloos.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik loop naar de achterkant van de kerkers, het lijkt me het logischt dat hij daar is.
    'Dat gebeurt niet Fayam, kalmeer. alles gaat goed komen,' fluister ik. hij is hier nog maar net, ze kunnen hem nog niet gemarteld hebben, nog niet. We moeten opschieten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Er zijn zoveel mensen hier... zo belachelijk veel, maar uiteindelijk vind ik de kleine Ferron.
    Hij ligt opgerold met een aantal slordige, bloederige verbanden achter in de kerkers.
    "FERRON!" roep ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen