• Omg!!! Het is bijna zover!!!
    Om 4u moet ik bij mijn liefje zijn thuis zijn,, ik word dan officieel voorgesteld aan zijn familie:S
    Aah ik heb tog wel zenuwen hoo!! Ik wil een goede inruk maken:P Mijn zus gaat mijn haar opsteken en mijn make-up doen mijn kleedje ligt al klaar en al... Maar tog stress!!
    Iemand een idee hoe ik kan ontstressen?? xP

    Xx(K)
    PS: ik doe me niet tuttig aan ofzo xD Ik steek mijn haar normaal zelf op,, maar ik heb een spierverrekking in mijn schouder (dankzy myn stomme krukken) en nu kan k myn haar en make-up nie doen duss...
    En das zo'n zomerkleedje zonder bandjes enzo gwn iets wa ik keimooi vind :p

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:21 ]

    Geen idee een ontspannend bad nemen? En wees gewoon jezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hehe dat is eng he,,:P
    Dat had ik ook toen ik de ouders van me vriend ging ontmoeten
    maar wees gewoon je zelf, en kleed je niet al te tuttig aan , maar doe gewoon aan wat je anders ook zou aandoen anders komt dat raar over :)

    succes !


    I solemny swear i am up to no good

    Haha, ik ben ook al aan zijn familie voorgesteld geweest, maar dat was niet zo officieel. Ik ging gewoon 's avonds naar hem thuis voor de eerste keer en heb dan wat gepraat met zijn ouders enzo. En op een dag kwam ik daar eens toe en zijn opa en oma waren daar, leuke ontmoeting :'D
    Maar wees gewoon jezelf, het komt wel goed! En je moet je niet te veel opmaken. Het zijn ook maar gewone mensen, dus die zullen echt niet verwachten dat je er té deftig naartoe gaat.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wat Springbreak zegt. Het is beter om jezelf te zijn in plaats van je helemaal op te tutten. Doe aan wat je normaal zou aandoen, zo weten zijn ouders wie je echt bent. :3

    [ bericht aangepast op 13 juni 2010 - 12:07 ]


    Only losers can act the way you do

    Ga je niet helemaal speciaal optutten, je moet laten zien hoe je bent als je normaal doet, zo zien ze hoe je echt bent. Wees vriendelijk en eerlijk,ga niets zitten verzwijgen over jezelf waarvan je denkt dat ze het niet fijn zouden vinden. Je vriendje is bij je, dus hou je gewoon rustig, dan komt het allemaal wel goed.