• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    In stilte knikte ze, drukte haar lippen tegen de zijne en begon een verlangende kus. Ondertussen greep ze zijn heupen vast, trok zijn onderlichaam naar die van haar toe.


    -

    Saph
    Natuurlijk wkam de schattige idioot gewoon terug, maar toch. Ik hield me vast aan zijn arm, ik kon elk moment door mijn been zakken.
    'doe de deuren dicht,' weet ik uit te brengen zodra we in de hovercraft zijn. ik hink over naar het dashboard en begin alles aan te zetten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Mijn nu al zware ademhaling kreeg het nog lastiger. Ik schuurde mezelf tegen haar aan, verstrengelde mijn hand in haar haren en kuste haar verlangend. Ze was nog steeds van mij.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik trok Saph naar binnen en gooide de deuren dicht, vlak voor de neus van één of andere lelijkerd.
    Nu nog weg zien te komen en dan waren we veilig.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    ik wist de hovercraft van eht dak te krijgen. Aan eht geluid te horen stoote ik daarbij behoorlijk wat mensen om.bleod sijpelde langs mijn been, die schop op de trap was een slecht idee geweest.
    'Er zijn EHBO-kits, kijk hoever je je broertje kan helpen tot we terug zijn,' zeg ik zachtjes. Ik voel me zwak, trillerig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden even dicht, tot ze zich herinnerde waar ze waren.
    'Misschien moeten we een kamer zoeken,' mompelde ze, maar hij smoorde haar woorden met een kus.


    -

    Daiyh
    Ik drutke haar harder tegen de muur en ehrvatte de kus. Pas na een paar intense minuten haalde ik ze van die van haar.
    'Een kamer klinkt als een goed idee,' mompel ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik heb alleen geen idee waar,' gaf ze toe, en keek vanuit haar ooghoeken naar de gang. Er was enkel muur, geen deur te bekennen. Haar armen krulden zich rond zijn lichaam, langzaam plaatste ze kusjes in zijn hals.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik gooide ook een paar verbanden naar Saph toe.
    "Ik kom je zo helpen, kijk of je je been kunt verbinden." zei ik zachtjes en boog me toen over Ferron heen.
    Hij ademde nog wel, maar heel, heel erg zwakjes en het duurde heel lang voordat ik een hartslag gevonden had.
    Hij bloedde veel, nog veel heftiger dan Saph deed, maar hij had ook meer schotwonden. Ik kon niet eens zien waar allemaal, dus ik kon geen verbanden aanleggen. Het enige wat ik kon doen was met doeken het bloed proberen te stelpen en weg te vegen, terwijl ik met mijn andere hand Saph probeerde te helpen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Maar ik luisterde al niet meer, trok haar ruw de gangen door en duwde haar de eerste beste deur door.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'focuss op je broertje, Fay,'' antwoorde ik, ik ving de verbanden en legde er een slordig aan, genoeg om het bloeden te stelpen. Daarna concentreerde ik me weer op het vliegen, dat trouwens op top snelheid ging.
    Natuurlijk vloog ik meerdere keren bijna tegen iets aan, een gebouw, een vogel, maar goed.
    Het duurde te lang voor we eindelijk neer daalde op het hovercraftplatform. Iedereen zou ons vermoorden voor deze acties, maar goed. Ik gooide de deuren open.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 23:55 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een doodgewone zitkamer, met wat grote stoelen en twee banken die bedekt werden door drie kleden en een handvol kussens. Goed genoeg.
    Op weg naar één van de banken trok ze het shirt over zijn hoofd, ze plaatste haar handen op zijn schouders en zorgde ervoor dat hij ging zitten, waarna ze wijdbeens bovenop hem plaatsnam. Haar lippen gingen van zijn mond naar zijn hals.


    -

    Amycus Calcia
    Nog steeds prikkelbaar en gefrustreerd door de ruzie met Felan liep ze langs de landingsplaats, toen er opeens een hovercraft tevoorschijn kwam. De deuren werden open gegooid, Saph en Fayan verschenen in beeld.
    'Wat denken jullie te doen?!' riep ze, waarna ze naar hen toeliep. Ze troffen haar in haar slechte staat om iets te doen waar ze het niet mee eens was.


    -

    Daiyh
    Ruw trok ik het shirt van haar lichaam, waarna mijn hand bijna direct aan de jeans begon. Ik wilde haar, ik had haar veel te lang gemist. Mijn lippen gingen langs haar kaaklijn, hals, overal waar ik maar bij kon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Oh, je weet wel, uitstapje,' antwoorde ik sarcastisch. 'deze jongen meot naar de ziekenzaal en heeft NU een dokter nodig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.