• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Overvallen door zijn heerlijke, ruwe gedrag sloot ze haar ogen even en liet een zachte kreun ontsnappen, waarna ze haar eigen handen naar achteren haalde en de sluiting van haar beha behendig losmaakte.
    Ze liet die vervolgens op de grond vallen, haar handen begonnen aan zijn broek terwijl ze haar lippen weer op de zijne duwde.


    -

    Amycus Calcia
    'Dat kan je wel zeggen, maar je kan hem beter meteen brengen.' Geërgerd liep ze daarna achter hen aan, en eenmaal binnen trof ze nog een half gezin aan ook.
    'Godver, wat hebben jullie uitgespookt?'


    -

    Daiyh
    De zoen die ik haar nu gaf, liet me weer een beetje bnormaal voelen, ruw, en vol met verlangen voor haar lichaam. De jeans wist ik uit te wurmen, ze zag er nog steeds fantastisch uit, hoewel ze was schrammen en blauwe plekken had. Mijn handen dwaalden over haar borsten, rug, billen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik legde de kleine Ferron neer op een ziekenhuisbed, waar hij meteen werd overgenomen door een aantal dokters. Hij was in goede handen.
    Daarna richtte ik me tot Amycus.
    "Ik heb mijn familie opgehaald." Het kon me niet schelen wat ze ervan van zou vinden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik plofte neer op de dichtbijzijnde stoel, en liet Fayan praten. zijn familie, die ook in de ziekenzaal zat, leek opgelucht. mooi zo. ik sloot mijn ogen even.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden over zijn lichaam, zijn spieren, de kracht die hij uitstraalde. Daarna vond ze met haar blik de krassen, vijf exemplaren die kaarsrecht over zijn onderbuik liepen, vers. Gemaakt door vrouwennagels. Ze had geen idee wie die Capitoolvrouw was, maar ze had nu al een hekel aan haar.
    Toen ze de knoop en rits los had gemaakt, ging ze van zijn schoot weg en trok hem uit. Langzaam zakte ze voor de bank waar hij wijdbeens op zat door haar knieën, liet haar lippen over de binnenkant van zijn been gaan.


    -

    Daiyh
    Een verlangende zucht ontsnapte mijn keel. Ze was het wachten zó waard, want geen enkele Capitoolslet kon gewoon tegen Chiara op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Ow, en jullie waren niet van plan om dat even te gaan vragen, of het tenminste te vertellen?' Ze was te moe om boos te zijn, te uitgeput door de hele dag, te gefurstreerd door de ruzie met Felan.
    Met een zucht ging ze op één van de lege bedden zitten, verborg haar gezicht achter haar handen. 'Stom, debiel kloteleven,' sneerde ze met een stille stem, voornamelijk tegen zichzelf.


    -

    Saph
    'Nee, ik heb Fayan naar een hovercraft gesleept en we zijn vertrokken,' mompel ik met gesloten ogen. Amycus was er niet zo best aan toe, iedereen kon het zien. Dus vergaf ik haar maar.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar donkere lokken hingen voor haar lippen, en ongeduldig wierp ze het naar achteren zodat het licht golvend over haar blote rug hing. Zacht beet ze in de huid, net naast de plek waar zijn kruis begon.
    Haar handen gleden over zijn ballen, naar zijn erectie, krulden er omheen waarna ze haar tong langzaam over de eikel liet gaan.


    -

    Fayan - Stylist
    "Je was er niet." antwoordde en ik ging naast Saph zitten, die echt uitgeput leek en sloeg mijn arm voorzichtig om hem heen. Volgens mij sliep hij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik kreunde zachtjes en wond een hand in haar donkere lokken. voor nu liet ik haar de controlle houde, hoewel dat echt neit lang meer zou duren, dacht ik met een kleine grijns.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Haar grijsblauwe ogen bleven op de grond gericht, waarna ze met twee handen haar lange lokken naar achteren streek. Als ze ergens geen zin in had, was nog meer ruzie. Ze zat er niet op te wachten dat nóg meer mensen een hekel aan haar kregen, haar gingen ontlopen.


    -

    Saph
    Fayan's arm verscheen rond me, en ik deed mijn ogen open.
    'zei toch dat het zou lukken,' grijns ik slaperig. Maar ik kan toch nog niet slapen, ik moet bij Fayan blijven tot zijn broertje stabiel is.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik kus Saph op zijn wang, negeer de zéér geïnteresseerde blikken van mijn familie en streel het haar van zijn voorhoofd.
    "Ga even liggen, je moet slapen." zeg ik zachtjes. Hij was zo moe, zo uitgeput dat ik hem nu eerst moest laten slapen voor ik maar iets anders deed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen