• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Waarschijnlijk wel," gaf ik grijnzend toe en ik staarde Saph bewonderend aan toen hij de hovercraft nog echt werkend kreeg ook.
    "Hoe doe je het toch..." mompelde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Geërgerd keerde ze zich van hem af, probeerde zijn armen los te maken. 'Ik kan heel goed kwaad op je blijven.'
    God, waarom was hij zo heerlijk, en tegelijkertijd zo irritant?


    -

    [*waits for Felan*]


    -

    Saph
    'ik heb vanochtend goed opgelet, toen de piloot hetzelfde deed,' gaf ik lachend toe. ik voelde me nog zwak, maar eht was geweldig om weer even alleen emt Fayan te zijn. ik liet de hovercraft van het platform opstijgen, en vlood noord, naar het Capitool.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Je weet heel goed dat je geen reden heb om kwaad te zijn, lieverd,' antwoord ik. mijn hand streeld over haar rug, nek, wang. 'Wat had je dan verwacht dat ik zou zeggen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik merkte hoe mijn keel steeds dichter ging zitten naarmate we dichterbij kwamen en de rampscenario's in mijn hoofd steeds erger werden.
    Wat als we al te laat waren? Wat als ik ze niet kon redden? Wat als Saph doodging?
    "Weet je zeker dat ik niet moet bellen zodat ze klaar staan en we sneller weg kunnen?" vroeg ik met dichtgeknepen keel. Misschien waren ze niet eens allemaal thuis..


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik knikte en gooide fayan mijn mobiel toe.
    'bel maar, nu we zo dicht bij eht Capitool zijn maakt het niet veel meer uit. Hebben jullie een achetrtuin waarin we kunnen landen?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Waarschijnlijk had ze beter gereageerd als hij het kind er persoonlijk uit had willen trekken.
    'Nou, dat niet,' mompelde ze. Hij was weer helemaal zichzelf, er was niks over van de lieve Daiyh die hij even was geweest toen Fayan hem tegen de muur had gegooid. Ze vond het zowel geweldig als jammer.


    -

    Felan
    Hij zag de minuten wegtikken op de klok, die hij vanachter de rand van het gebouw nog net kon zien hangen om het hoekje. Twee, drie, vier... Zou ze er nog steeds staan? Voorzichtig kwam hij overeind en keek om de hoek van het gebouw. Ze stond er nog steeds...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Amycus Calcia
    Haar blik gleed weg van de klok toen de laatste minuut in ging. Verslagen streek ze haar lange, goudblonde haren weg en liet een zucht ontsnappen.
    Misschien kon ze er twee minuten aan toevoegen, of vijf. Haar grijsblauwe ogen gleden even over het gebied.


    -

    Daiyh
    'Wat wil jij er aan doen?' vroeg ik dan maar. Ze ging duidelijk niet afkoelen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Wat kan je eraan doen, Daiyh?' vroeg ze, en keek vanuit haar ooghoeken weer even naar hem.
    'Zonder me in elkaar te slaan graag,' voegde ze eraan toe. Haar armen gingen weer los van elkaar, en vermoeid leunde ze tegen de muur. Het was niet dat ze echt moe was, de pijn putte haar uit. Gelukkig was het echter aan het wegzakken.


    -

    Fayan - Stylist
    "Nee, maar er is een heel klein parkje een straat verderop. Geen bomen, dus geen beschutting, maar de enige plek waar dit enorme ding kan landen."
    Ik pak de telefoon aan en draai trillend het nummer.
    Het was mijn vader die opnam en ik legde hem de situatie niet uit, maar vertelde dat hij iedereen bij elkaar moest rapen en ze het park in moest gooien. Aan mijn stem hoorde hij dat ik serieus was en hij verzekerde me dat ze klaar zouden staan.
    Ik hing weer op en gaf de telefoon terug.
    Ze leefden nog. Nóg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Dat hoef ik niet eens te doen, zo te zien heb je daar zelf wel voor gezorgd,' antwoorde ik met een blik op haar blauwe plekken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dat deed ik niet voor mezelf,' sneerde ze hem toe, en sloeg haar armen meteen weer over elkaar. Als die blauwe plekken er niet hadden gezeten, was hij misschien wel dood geweest.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:12 ]


    -