• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Opgelaten schoten haar zachtgroene ogen door de ruimte. 'Dat weet je, Daiyh,' zei ze met dezelfde zachte stem, en sloeg haar blik neer.


    -

    Felan
    Hij zei niets; staarde alleen maar naar haar. De wolken dreven voorbij en begroeven de maan in hun dikke, zachte vel; haar gezicht was nu vrijwel niet meer te onderscheiden in de duisternis en hij vond het maar goed ook, want de beschuldigende blikken die ze hem toewierp maakten hem nerveus. Hij frummelde van nervositeit aan zijn vingers en trok wat aan zijn kleding; de labeltjes van zijn shirt leken opeens meer te kriebelen dan normaal. Een windvlaag trok door de toppen van de bomen en bezorgde hem kippenvel op zijn armen. Verdomme, hij wilde hier weg, maar er was iets dat hem aan de grond genageld hield staan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Primrose
    Ik loop wat heen en weer, hopend dat mijn familie veilig is. Wat als ze kleine Ginevra pijn doen om antwoorden te krijgen-terwijl ze helemaal niet weet waar haar grote zus uithangt-. Wat voor voorbeeld ben ik nu wel niet voor haar? Prim, je bent mijn held. hoor ik in mijn hoofd, maar het is Ginevra's stem.
    "Ginevra!" Roep ik
    Als ik geen antwoord krijg, barst ik in tranen uit. Ze is onveilig, terwijl ik zo veilig ben als ik maar kan zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Saph
    Ik begin inmiddels te landen op het platform, ik denk dat de hovercraft op zijn top snelheid ging.
    'Vanavond of morgen, je mag het zelf weten, Fayan.'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:37 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Nee dat weet ik niet!' snauw ik. 'Waarom ben je in gódsnaam nog bij me, behalve vanwege het feit dat ik je onbewust lijk te stalken?!'
    Ik snap nu meer dan de helft van mijn gevoelens en gedachten niet meer, en het is zeer irritant.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Na een stilte die uren leek te duren sloeg ze haar blik neer. Haar lange lokken zweefden in de wind, maar ze lette er niet op.
    Toen ze uiteindelijk iets zei, klonk haar stem breekbaarder dan de bedoeling was. 'Zeg iets, Felan.' Voorzichtig keek ze weer op. 'En als je niet wilt zeggen moet je gewoon gaan.. Dan zijn we klaar.' Bij die woorden voelde ze haar keel schrijnen. Haar ogen glommen licht, maar ze weigerde tranen te laten zien.


    -

    Fayan - Stylist
    "Als jij het aankunt, dan wil ik meteen weggaan." antwoord ik.
    We zijn inmiddels geland op het platform en ik loop terug naar mijn familie, omhels ze nog een keer en zeg dat ik terugga om Ferron te halen. Ze protesteren, maar ik krijg ze stil.
    Ik zeg ze dat ze de hovercraft uit moeten en op zoek moeten gaan naar Amycus of Duardo, die zullen hen verder helpen.
    Ze knikken en gaan dan met z'n vieren weg, nog altijd zachtjes huilend waardoor ik het ook weer moeilijk krijg, maar zodra ze uit het zicht zijn en ik weet naar Saph toe moet, verman ik mezelf.
    "Wil je nu gaan?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Omdat ik van je hou!' riep ze, gefrustreerd. Haar ogen laaiden op, vlammen leken te dansen in de zachte, groene kleur. 'Omdat ik godverdomme veel meer om je geef dan ik zou moeten doen, en ik het niet tegen je wil zeggen omdat ik doodsbang ben voor je reactie!'
    Ze voelde zoveel tegelijkertijd, maar dat was niet meer vreemd als ze bij Daiyh was. Haar gevoelens waren dan nooit stabiel.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:42 ]


    -

    Saph
    Ik ben doodop, en mijn schouder begint te prikken. Ik knik en laat de hovercraft weer opstijgen, terug naar het Capitool.
    'Waar zouden ze hem heen gebracht hebben?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    De maan brak weer door de wolken en zijn zilverachtige licht scheen op haar. Haar lange lokken leken om haar gezicht heen te dansen, en hij wilde er iets van zeggen, dat ze mooi was, maar de vaardigheid om met woorden een vrouw te verleiden bezat hij niet. Altijd als hij iets zei klonk het lomp en onbeholpen, vond hij, en sloeg zijn armen over elkaar tegen de kou, of om hemzelf een houding te geven? Hij wist het niet meer; kon zijn eigen acties niet meer verklaren. Hij voelde zich plotseling erg moe.
    Haar stem klonk breekbaar, en aan de ene kant wilde hij naar haar toe rennen en haar in zijn armen nemen en in haar oor fluisteren dat het allemaal wel goed kwam, dat ze niet verdrietig moest zijn... maar toen herinnerde hij zich de situatie weer, en wilde hij het liefst wegrennen. Op dit moment deed ze hem nog het meest denken aan zijn zusje, als ze iets wilde wat ze niet mocht en dan begon te zeuren.
    Onrustig schraapte hij zijn keel. "Wat moet ik dan zeggen? Dat het me spijt? Wat is er om me voor te verontschuldigen?" Het kwam er harder uit dan de bedoeling was.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    'Nog stééds?' Verstomd keek ik haar aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Dat is het probleem, dat kan overal zijn. Dit is hopeloos," Ik bijt op mijn lip en kijk om me heen, alsof ik hem ineens zal zien lopen of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lucas
    Ik kijk naar Prim en vraag me af of alles goed gaat met haar. Ze roept een naam en begint te huilen. Ik loop naar haar toe en kijk hoe haar bruine lokken door de wind wat in de lucht wapperen. Ik haal een haarlok weg voor haar oog en probeer haar recht in de ogen te kijken, maar ze vermijd mijn blik.
    "Gaat het goed?" Vraag ik uiteindelijk
    Ze knikt enkel en geeft me gewoon een kus op de mond en wil weglopen, als ik haar bij de arm pak. Ik trek haar tegen me aan en begin haar te zoenen. Ze trekt zich niet terug.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Amycus Calcia
    Een schamper geluid kwam over haar lippen. 'Ik zeg niet dat je sorry hoeft te zeggen, Felan.' Haar stem sneed door de lucht, die koel aanvoelde op haar huid. Een rilling trok over haar rug toen een windvlaag haar bereikte.
    'Ik moet gewoon zekerheid hebben, en dáárom zei ik dat ik van je hield. En het is waar.' Haar stem trilde, van onzekerheid, haar verdriet, maar ook van de woede die hij plotseling in haar opriep.
    'En wat zeg jij? Niks.' Haar blik boorde zich in de zijne, fel, boos.


    -

    Saph
    'Jij hebt je hele leven in eht Capitool gewoon,' zeg ik in een zachte stem. Ik kan me voorstellen dat hij zich bang en schuldig voelt. 'Waar brachten ze criminelen heen? Daar zullen ze hem waarschijnlijk brengen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.