• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Hey, loop niet zomaar weg.' ik grijp haar arm vast en trek haar terug. 'waarom zou jij in godsnaam een kind wíllen houden?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Saph steeg weer op, maar in de hovercraft heerste heel even doodse stilte.
    We waren allemaal in shock. Ferron... kleine Ferron van 13 jaar...
    Ik werd omhelst door de overige vier personen. Mijn vader, moeder, Ferron's tweelingbroertje en mijn zus. Ik omhelsde ze terug, heel lang en we huilden geluidloos, maar we wisten allemaal dat we niets meer konden doen voor Ferron.
    Maar ik besefte het nog niet echt.
    Ik was heel blij dat ze geen vragen stelden, maar rustig gingen zitten en elkaar troostten, terwijl ik weer naar het voorste gedeelte liep waar Saph zat.
    Ik sloeg mijn armen van achteren om zijn nek en haalde even diep adem.
    "Dankjewel," fluisterde ik toen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Amycus Calcia
    Haar blik gleed weg, om zijn gezicht vervolgens weer te vinden. Onbeweeglijk bleef ze staan, wachtend tot hij iets zou zeggen. Het was onmogelijk - zelfs voor hem - dat er niks te zeggen viel, toch?
    Aan de ene kant had ze zoveel te zeggen, was ze in staat om hem tot op het bot toe uit te schelden. Maar dat deed ze niet, ze wachtte gewoon.


    -

    Saph
    Ik hield mijn ogen op de lucht voor me, en was blij dat we eindelijk de hovercrafts van eht Capitool hadden afgeschud.
    'Als ze zijn lichaam hebben opgehaald is hij nog niet dood,' zeg ik zachtjes. Daar klopte iets niet, als de jongen dood was, zouden ze zijn lichaam hebben laten liggen. Het Capitool nam geen nutteloze dingen mee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Valeria weet je wel of de tributen nu uit de Arena zijn??]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Met een ruk trok ze haar arm los, en keerde haar blik van hem af. 'Ik wil het niet, maar..' Overwegend beet ze op haar onderlip.
    'Het groeit in me, Daiyh. Hoe kan ik dat negeren?' Even schudde ze met haar hoofd, een schamper lachje ontsnapte over haar lippen. 'Alsof jij dat snapt,' mompelde ze er achteraan.


    -

    [ De tributen zijn de arena uit, allemaal naar D13]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'inderdaad, dat snap ik niet,' snauwde ik. Ik weigerde haar arm los te laten. 'als je het niet wil, laat eht weghalen. zo simpel is het Chiara.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik veegde de tranen weg die maar bleven komen.
    "Maar we weten niet waar hij is. Hoe we hem moeten vinden." fluisterde ik. En hij had zoveel schotwonden en was nog zo klein. Zo jong.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Ik weet niet wat ik wil!' sneerde ze, en deed een tweede poging om haar arm los te trekken.
    'Maar ik wil ook niet dat je.. bij me weg gaat.' Haar stem klonk opeens veel zachter, en ergens hoopte ze dan ook dat hij het niet had gehoord.


    -

    [Oké. Wat voor vervoer gebruiken ze(Auto,trein etc.)?]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    CrispsPink schreef:
    [Oké. Wat voor vervoer gebruiken ze(Auto,trein etc.)?]

    [Hovercrafts :')]


    -

    Saph
    Ik leunde mijn hoofd tegen fayan aan, mijn handen op eht dashbaord van de hovercraft.
    'We gaan hem redden, Fayan. Dat beloofd ik,' zeg ik zachtjes. ik zie dat het hem echt pijn doet, hoewel ik eht me zelf erg moeilijk kan voorstellen. Maar ik haat het om Fayan zo te zien. Zijn kleine broertje moet gered worden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Waarom niet?' vroeg ik na een kleine stilte. 'Waarom wil je dat ik blijf?' mijn stem was neit meer dan een fluistering, zodat ze mijn verwarring niet kon horen. Ik was kwaad, geïrriteerd, maar er woelde ook een hoop positieve gevoelens in me rond. Waarom wilde ze in godsnaam nog dat ik bleef?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Wanneer? Hoe? Ik moet eerst mijn familie afzetten, die gaan niet mee."
    In District 13 zijn ze véél veiliger dan hier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen