• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig schrok ze toen de klap klonk, waarna ze opkeek. Hij schreeuwde, hij was woedend. Als ze hem net had ontmoet, was ze doodsbang geweest. Het ironische was, was dat ze hem nog nooit zo open had gezien, nog nooit zo duidelijk over hoe hij zich voelde.


    -

    Saph
    In paniek kijk ik naar de deuren. Oh god als ze hem nu maar neit gehoord hadden...
    'Pak hem op, je gaat recht naar de hovercraft. Als we iemand tegen komen reken ik er mee af,' zeg ik met een gespannen stem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Mijn hart gaat als een idioot tekeer. Ferron ziet lijkbleek en ik zie geen ademhaling, maar ik til hem op en ren zo snel ik kan terug naar de hovercraft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik leun tegende muur aan. Mijn ademhaling is belachelijk zwaar van al het schreeuwen, wat pijn deed aan mijn ribben.
    'Je bent absoluut bloed irritant,' zeg ik uiteindelijk met opeen geklemde kaken.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    ik had een mes mee moeten nemen, bedacht ik me terwijl we de trappen op rende. we waren halverwege toen ik geroep achter me hoorden. Vervolgens ging er een oorverdovend alarm achter ons aan. Ontdekt.

    [Saph and Fayan get more action then the tributes, i swear. :'D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Indeed :'D Is er iemand die even wat Capitoolmannetjes wil spelen of zo?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Een flauwe glimlach speelde rond haar lippen, waarna ze naar hem toeliep. Haar hand glipte onder zijn shirt, streelde vederlicht over zijn rug nadat ze zich tussen hem en de muur had geplaatst. 'Jij bent zelf ook niet erg makkelijk.'


    -

    Fayan - Stylist
    Het alarm bezorgd me kippenvel over mijn hele lijf.
    Shit. Shit. Shit.
    "Saph, wat moeten we doen!" vroeg ik op een sissende toon wat niet veel zin had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik druk haar tegen de muur aan, hoewel de beweging me pijn doet. God, hoe kan ze van zo irritant meteen naar zo bloody sexy gaan?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Blijven rennen,' antwoord ik buiten adem. God mijn been doet pijn. Ik stop. ze zijn toch de dichtbij. ik wacht een paar seconden waarna ik mijn been hard naar achter zwaai, recht in eht gezicht van een man.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik bleef doorrennen, maar toen Saph stilstond kon ik ook niet meer verder. Niet zonder hem.
    Hij kon dat nooit lang volhouden met dat been en het liefst wilde ik hem bij zijn hand pakken en meesleuren, maar ik had mijn armen vol aan Ferron, die nog altijd geen enkel teken van leven vertoonde.
    "Saph, rennen!"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden om zijn hals, ze beet zacht op haar onderlip. Ze voelde haar rug over de muur schrapen, trok hem dichter tegen zich aan. Ze zou liegen als ze zei dat ze dit niet had gemist.


    -

    Saph
    Ik gaf de tweede man een klap in zijn gezicht en rolde ze beiden de trap af. dat zou de anderen wel even tegen houden. Toen pasrende ik achter Fayan aan.
    'De hovercraft in!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Het deed belachelijk veel zeer, maar daar kopn ik me neit om bekommeren. Ze was te sexy, te mooit, te verleidelijk. ik streelden mijn lippen over die van haar.
    'Dus, je zei dat je op zoek was naar een lege kamer?' mompelde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik racete de hovercraft in, legde Ferron op één van de banken en rende toen halsoverkop weer terug naar Saph.
    Hij moest het halen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen