• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxia
    'Ja, nog steeds. Dacht je dat soms in één keer op zou houden?' Haar mondhoeken krulden omhoog in een bittere, schampere glimlach. Ze liet haar blik door de zijne heengaan, haar ogen glommen kil.
    'Of hoopte je dat, Daiyh?'


    -

    Fayan - Stylist
    Ik dacht heel diep na.
    "Mijn god, wat ben ik ook een klootzak. In het Gerechtsgebouw, in de kerkers, daar komen de ergste criminelen terecht."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    'Weet ik veel! Ik ben al die verdeomde gevoelens niet gewend!' roep ik kwaad. god ik begin hoofdpijn te krijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Felan
    Godver. Waarom zat híj altijd met zulke dingen? Onwillekeurig balden zijn handen zich tot vuisten in het donker.
    "Ik ken je... een week. Minder. En dan verwacht jij dat ik..." Zijn stem stierf weg halverwege de zin, beseffend dat dit niet bepaald het juiste was om te zeggen op dit moment. Hij was hopeloos.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    Ik knik en stuur de hovercraft naar het centrum van het Capitool.
    'Het is niet erg, je staat onder veel druk,' zeg ik zachtjes. Ik land op eht dak van het gerechtsgebouw, open de deuren, en ga naar buiten. Gelukkig is er een deur en trap naar binnen. Vanaf hier is het recht naar beneden, naar de ekrkers.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Ik zeg niet dat ik dát van je verwacht, maar ik verwacht wel dat je ondertussen groot genoeg bent om tenminste je bek open te trekken,' slingerde ze naar zijn hoofd, en sloeg haar armen over elkaar.
    Haar woorden klonken veel valser dan de bedoeling was, maar dit was zoals ze zich opstelde. Haar manier om zichzelf te beschermen, om niet gekwetst te worden. En toch hielp het geen ene zak.

    Chiara Cinxi
    Meteen op haar hoede keek ze op, haar wenkbrauwen gingen vragend een stukje omhoog. 'Welke gevoelens?' vroeg ze behoedzaam, haar stem gemaakt kalm.
    Soms had ze het vermoed, of erop gehoopt. Misschien had haar fantasie met haar gespeeld, had ze gedacht. Waarschijnlijk zou hij de seks gewoon missen, iemand die hem kon afleiden.
    Maar dit had ze nooit verwacht.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:58 ]


    -

    Daiyh
    Verdomme, denk ik geïrriteerd. Uit pure kwaadheid en irritatie had ik mijn grote bek voorbij gesproken.
    'De gevoelens van irritatie omdat ik niet kan uitvolgelen wat je van me verwacht!' antwoord ik kwaad.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Primrose
    Lucas laat me los en onverwacht loop ik ergens naar toe waar hij níét is.
    "Er is niks, ik wil gewoon even alleen zijn." Zeg ik tegen Lucas


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Chiara Cinxi
    Een glimlach verscheen op haar gezicht, pure kilheid. 'Nee, natuurlijk,' mompelde ze, en sloeg haar blik neer.
    De pijn in haar lichaam was gestopt, en dus nam de pijn in haar hart het maar over. Maar dat weigerde ze aan hem te laten zien, zodra hij haar ogen zou zien zou hij door haar heen kunnen kijken.


    -

    Felan
    "Nou, goed dan." Zijn stem was nu even kil geworden als de hare, en ergens in hem schreeuwde een stem dat hij het helemaal verkeerd aan het doen was, maar de duistere emoties hadden zich weer meester van hem gemaakt. "Ik heb geen flauw idee of ik van je houd of niet. Goed, nu? In elk geval trek ik wél mijn "bek" open."


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Daiyh
    'Wat wil je dán dat ik zeg Chiara?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Nou, dat is dan al heel wat,' sneerde ze, en sloeg haar armen over elkaar. Sloot zich net zo voor hem af als dat ze zich eerder voor hem had opengesteld.
    Even wist ze niet waar ze naar moest kijken, dus hield ze haar grijsblauwe ogen maar op de grond gericht.


    -

    Fayan - Stylist
    "We zijn idioot bezig." besef ik dan. "Dit kunnen we niet doen. Niet nu. Niet met z'n tweeën."
    Natuurlijk storm ik het liefst naar binnen om Ferron te halen, maar het was veel te gevaarlijk. En ik zag dat Saph weer last kreeg van zijn wonden, ik zag het in zijn ogen.
    Waar was ik mee bezig? Waarom dacht ik niet even logisch na?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Ik wil dat je eerlijk bent, dat je voor de eerste keer eens eerlijk tegen me bent.' Het vermoeden groeide met de seconde, met de tel.


    -

    Felan
    "Wat nou? Ik moest toch iets zeggen. Nou, ik ga ervan uit dat je geen leugens wilt horen, dus hier: de waarheid." Hij wilde naar binnen, weg, alleen zijn, nú.

    [Nou, wij gaan de straat op en mensen afschrikken. xd Byeeee all <33]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.