• Haha, na een hele tijd heb ik een oud verhaal weer eens teruggelezen X'D. En eigenlijk vind ik 'm op zich nog wel mooi :Y) Ik had 'm op Ik-vertel gezet ^^

    Klik.

    Wat vinden jullie van jullie oude verhalen die jullie na een tijdje weer teruglezen? ^^

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 11:37 ]


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik heb ook nog verhalen van toen ik 8 enzo was. Dat is grappig om te lezen :'D

    *Sprakeloos* Dit is echt, echt, écht 't mooiste verhaal dat ik ooit gelezen heb o_o Godohgod, wat heb je dát mooi beschreven. C'est magnifique _O_. Jij hebt echt talent :Y)

    Euh On-Topic, meestal vind ik ze er alleen maar slechter op worden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Brokenspirit schreef:
    Ik heb ook nog verhalen van toen ik 8 enzo was. Dat is grappig om te lezen :'D


    Gheghe, ja, ik heb ergens ook nog een schrift liggen met oude verhalen. Dat ging toen over ene meneer Janssen en dat was echt zo'n soort van Octo-personality. En er was toen een of ander steegje in het dorp waarin hij woonde, waar niemand doorheen durfde, want niemand die daar ooit doorheen ging, was teruggekomen. En toen ging hij dat heel cool doen en kwam hij in een andere dimensie, haha X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Meh schreef:
    *Sprakeloos* Dit is echt, echt, écht 't mooiste verhaal dat ik ooit gelezen heb o_o Godohgod, wat heb je dát mooi beschreven. C'est magnifique _O_. Jij hebt echt talent :Y)

    Euh On-Topic, meestal vind ik ze er alleen maar slechter op worden.


    Ah, dankje <33. Ja, voor sommige oude verhalen schaam ik me echt :x.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Als ik mijn oude verhalen lees, schaam ik me kapot..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Als ik mijn oude verhalen lees, schaam ik me kapot..


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik schaam me niet voor hoe ik het heb geschreven, want dat vind ik nog best goed, maar de onderwerpen zijn gewoon lachwekkend.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind ze verschrikkelijk xd.


    I am an idiot, I move.