• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Ik merkte hoe nerveus Fayan was, hij stond gespannen als een boog. Dat maakte mij net zo enrveus. Ik landde zo zachtjes mogelijk nadat Fayan eht parkje had aangewezen. ik gaf hem een kus op zijn wang.
    'Voorzichtig en snel, okay?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Hi! Ik ben er weer! Wat heb ik gemist??]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Daiyh
    'Wat wíl je er mee doen, Chiara?' vroeg ik na een kleine stilte. Was ze zo humeurig vanwege de hormonen? god ik hoopte van niet.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Welke keuze heb ik, Daiyh?' wierp ze tegen, en keek op.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 22:15 ]


    -

    Daiyh
    'je hebt zát keuzes! Dat is mijn punt helemaal neit, ik wil weten wat jíj wilt!' snauw ik. God ze is irritant soms.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hulloooo CrispsPink <3]

    Felan
    Aarzelend deed hij een stap naar voren. Enkele kiezelsteentjes sprongen weg van onder de zolen van zijn schoenen, en hij hoopte maar dat ze het niet gehoord had, anders zag ze hem en kwam ze weer naar hem toegerend en kreeg hij waarschijnlijk zo'n afschuwelijke emotionele uitbarsting over hem heen die alle leden van het vrouwelijk geslacht ongeveer iedere dag wel hadden. Hoewel... Zo was ze eigenlijk nooit geweest.
    Hij deed nog een stap naar voren en het licht van de maan viel weer op hem nu hij naast de muur stond, in plaats van erachter.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Ik knikte, kuste Saph alsof het onze laatste was, wachtte tot we geland waren en rende toen naar buiten.
    Mijn vader, moeder, twee broertjes en zus stonden al te wachten, helemaal bezorgd wat er aan de hand was, maar ik had geen tijd om ze te begroeten of ook maar iets te doen.
    Het Capitool had ons gezien en had ons door.
    De eerste kogelregen konden we ontwijken en ik gilde naar ze dat ze de hovercraft in moesten.
    Ze waren er bijna allemaal, tot de volgende kogelregen kwam en één van mijn broertjes, Ferron, geraakt werd op veel verschillende plekken in zijn lijf. Er viel een net bovenop hem en hij opgehesen nog voor ik iets kon doen...


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    'Zat keuzes, natuurlijk. Ik kan het weg laten halen, en pijn hebben, of laten zitten, en pijn hebben.'
    Met een zucht liet ze haar armen langs haar lichaam vallen. 'Daarbij wil ik er ook zeker van zijn dat áls we het houden, je hem of haar niet fijn knijpt zodra je een nacht niet hebt geslapen.' Even keek ze naar hem op, en trok haar wenkbrauwen op. Hij moest niet verwachten dat ze het alleen ging doen, het was verdomme ook zíjn keuze.


    -

    [Mag ik een samenvatting??]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Olla CrispsPink <3]

    Amycus Calcia
    Dankzij de doodse stilte leek het geluid van de rollende steentjes harder dan het was, waarna ze omkeek. Felan kwam tevoorschijn vanaf een muur, zijn blik gleed naar haar.
    Haar mondhoeken krulden flauw omhoog, opgelucht. Pas toen leek ze zich te herinneren wat er was gebeurd, en haar gezicht betrok weer enigzins.


    -

    Saph
    Ik duwde de eerste mensen zonder pardon de hovercraft in, en rende naar buiten, waarmee ik direct mijn belofte aan fayan brak. Een net met een lichaam werd omhoog gehesen, en ik zag de wanhopigheid in zijn ogen. ook hem sleepte ik naar de hovercraft, voordat eht Capitool opnieuw begon te schieten. Vervolgens steeg ik op. Vragen stelde ik neit, dit was een familie kwestie.

    Daiyh
    'Wat meot ik in godsnaam met een kínd? Het is jou keuze, jij meot eht weten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Dus als ik het goed begrijp -' Halverwege de zin liet ze haar adem ontsnappen in een zucht, in een poging haar opkomende woede binnen te houden. 'als ik het houd, ga jij weg?'


    -

    Daiyh
    'Inderdaad,' antwoord ik kil.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb geen flauw idee wat er allemaal is gebeurd, sorry. )':]

    Felan
    Hij meende te zien dat ze glimlachte, wat hem erg vreemd leek in deze situatie, maar waarschijnlijk was het alleen maar het licht van de maan geweest.
    Even overwoog hij naar haar toe te lopen, maar hij zou niet weten wat hij daarna moest doen. Zijn excuses aanbieden? Waarvoor, eigenlijk? Hij zou wel kunnen zeggen dat het hem speet, maar het zou toch weer niet de juiste klank krijgen. Het zou er weer slap en nietszeggend uitkomen. Waarom kon hij dit soort dingen toch niet?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Chiara Cinxi
    Een paar tellen keek ze hem aan, woede laaide op in haar ogen. Haar kaken klemde ze op elkaar. Zonder iets te zeggen draaide ze zich om en liep de gang weer op, voordat ze hem zou slaan.


    -