• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 36!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Ze was het enige waar ik aan kon denken. mijn handen lagen nog altijd op haar heupen, bewogen haar sneller, lieten haar harder neer komen op zijn erectie, terwijl haar kreunen me nog harder maakten dan ik al was. zachtjes beet ik in haar tepel, god ze was zo geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een onwillekeurig gilletje ontsnapte haar toen haar orgasme begon te naderen, ze drukte haar onderlichaam feller tegen de zijne, ze greep zijn polsen vast en draaide zichzelf een kwart.
    Daarna ging ze met haar rug op de bank liggen, trok hem naar zich toe, krulde haar benen rond de zijne.


    -

    Daiyh
    Ruw duwde ik haar tegen de bank aan en begon snel, hard en ruw in haar te stoten. De pijn van mijn gebroken arm, gekneusde ribben, het werd allemaal opzij geschoven door het gevoel van het orgasme, dat niet lang daarna kwam.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Had net een heel lang stuk getypt, moet ik weer overnieuw (cat)]

    Fayan - Stylist
    Ik was blij dat mijn ouders nog geen vragen stelden over Saph, maar de manier waarop ze naar Saph keken zeiden al genoeg; ze konden niet wachten om aan hem voorgesteld te worden. Maar daar was het nu de tijd niet voor. Niet met Ferron in dat bed en Saph die elk moment weg kon zakken in een diepe slaap.
    Afwezig streelde ik nog steeds zijn wang en haren terwijl ik naar de doktoren keek, die druk bezig waren.
    Uiteindelijk kwam er één naar ons toe die ons ervan verzekerde dat alles goed zou komen met Ferron. Het ging even duren, maar hij zou volledig herstellen.
    Ik kon een grijns niet onderdrukken en voelde me meteen 100 kilo lichter. De sfeer ging van geladen naar ontspannen en ik leunde naar achteren tegen de stoel, in plaats van kaarsrecht te zitten.
    "Wil je dan nu wel gaan slapen, lieve Saph?" vroeg ik zachtjes. Ik had hem veel te veel stress, drama en pijn bezorgd de afgelopen dagen en daar voelde ik me meer dan alleen schuldig over.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Er was misschien het flinterdunne verschil van een tel, maar op vrijwel hetzelfde moment kwam ze met een gilletje en een zachte, hoge kreun tot haar hoogtepunt. Ze drukte hem dieper in zich, voelde zijn zaadlozingen in haar terecht komen.


    -

    Saph
    ik knikte, maar neit omdat ik wilde slapen. ik kon me goed voorstellen dat na een avond zoals deze, Fayan wat tijd met zijn familie wilde door brengen. Langzaam ging ik recht op zitten.
    'Is goed, jij moet toch bijpraten met je ouders, lijkt me.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    De kreunen vielen langzaam stil in mijn keel, en ik was compleet buiten adem. God wat had ik dat gemist.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden dicht, haar benen vielen vermoeid naar beneden. Ze liet haar vingers over zijn rug dwalen, trok zijn lichaam tegen die van haar en liet een tevreden, verzadigde zucht ontsnappen.


    -

    Fayan - Stylist
    "Bijpraten? Het enige waar ik ze over ga vertellen is over jou, maar jij gaat je bed in dus dat kan wachten tot morgen."
    Want mijn ouders kregen niets te weten over alles wat ik de laatste weken heb meegemaakt. Ze zouden gek worden. Wat moest ik zeggen? Nee. Ik kon dit maar beter voor me houden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Grijnzend hield ik haar tegen me aan. Het durdelang, en eht was pijnlijk, maar eindelijk kon ik weer fatsoenlijk ademhalen. ik zette een zachte kus tegen haar hals.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Had ik even zin in :'D]

    Amycus Calcia
    Een rilling trok over haar rug toen ze de kille avond op haar neer voelde dalen, haar lange, dikke lokken die over haar blote schouders vielen boden ook geen warmte. Haar grijsblauwe ogen gleden over de uitgestorven plek, iedereen zat ondertussen binnen. Bij iemand.
    Het leek wel alsof ze de enige was die niemand had, degenen die geen relatie hadden, hadden vrienden. En degenen die zelfs geen vrienden hadden, hadden familie. Zij had niks, haar familie had haar verstoten omdat ze haar niet meer herkenden na de Spelen, niemand wilde bevriend raken met haar en de twee "relaties" die ze had gehad waren beiden niet erg goed afgelopen.
    Haar kamer was zover weg, en lang niet zo fris als de buitenlucht. Dat was wat ze nodig had: frisse lucht. Haar hoofd moest leeg, de raas van gedachten en twijfelingen moesten weg.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 0:41 ]


    -

    [ Hey parents, I fell in love with an unstable guy that tried to kill me, then got tortured, turned into a mutant, watched my boyfriend get shot up by my ex, and rescued tributes from the arena! how was your day?]

    Saph
    'Maar zo moet ben ik niet,' protesteer ik grijnzend. Okay, mijn lichaam was moe, maar mijn geest was nog veel te actief.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar handen streelden over zijn rug, haar ogen waren nog altijd gesloten. Het zachte gevoel van zijn lippen voelde geweldig, haar hele lichaam was nog overgevoelig.


    -

    [Exactly :'D]

    Fayan - Stylist
    Ik lachte hardop.
    "Jahoor, lieve schat. Je bent uitgeput. Ik vraag veel te veel van je." En hij kreeg er een mutant voor terug. En daar was hij nog gelukkig mee ook. God, wat hield ik van hem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Ik gaf zachte, uitgeputte kusjes in haar nek, haalde een hand door haar donkere lokken.
    'Je bent geweldig,' mompel ik uitgeput.

    Saph
    'Ja hoor, jíj vraagt teveel van me?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen. 'Het enige wat ik nu al dagen hoor is; ga rusten, ga slapen, ga naar bed!' Ik grijns en geef hem een kusje op zijn lippen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.