• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar mond werd gevuld met zijn erectie, haar hoofd bewoog langzaam terwijl ze af en toe zacht zoog. Daarna liet ze hem uit haar mond glijden, maakte een spoor met haar lippen naar boven, kroop weer bovenop hem.


    -

    Amycus Calcia
    Eigenlijk kon ze de aanblik niet verdragen, de aanblik van het altijd-gelukkige stel. Toch bleef ze kijken, haar blik volgde onbewust elke beweging die ze maakten.


    -

    Saph
    Meteen voel ik vier geïnterreseerde blikken op ons. Ja, zo kan ik écht slapen.
    'Nee, ik blijf wel bij jou,' zeg ik slaperig. 'Tenminsten tot je broertje stabiel is, anders kan ik toch de slaap niet vatten.'

    Daiyh
    Zodra ze haar mond weghaalde trok ik haar op mijn schoot, duwde ruw mijn lippen op de hare en drong bij haar naar binnen. Ik kon absoluut neit langer wachten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingernagels drukten zich in zijn rug toen hij zichzelf naar binnen duwde, een hoge, naar meer verlangende kreun ging over haar lippen. Haar heupen drukten zich tegen de zijne, waarna ze die beweging begon te herhalen.


    -

    Fayan - Stylist
    Saph was niet over te halen. Hij dacht niet aan zichzelf, alleen aan de gezondheid van voor hem een totaal vreemd jongetje.
    Ik kuste hem op zijn lippen en legde hem toen neer, met zijn hoofd op mijn schoot, hopend dat hij toch nog in slaap zou vallen terwijl ik zijn haren streelde en wachtte tot de dokters me kwamen vertellen hoe het met Ferron ging.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    mijn handen lagen op haar heupen, duwde haar emt iedere beweging wat dieper, wat harder naar beneden. Zachte kreunen kwamen uit mijn keel, gesmoord door het feit dat mijn lippen haar prachtige borsten aan eht verkennen waren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Als Amycus opeens dood neervalt, merken ze het echt pas als ze begint te rotten volgens mij (no_chears)]

    Amycus Calcia
    Zonder moeite te doen stil te blijven, stond ze op. Toch niemand lette op haar, ze werd alleen geroepen wanneer iemand haar nodig had.


    -

    Saph
    Gapend lag ik met mijn hoofd in Fayan's schoot, wat gewoon belachelijk comfortabel was. Maar ik kon niet slapen. Als het mis ging moest ik hier zijn voor Fayan. God wat een vermoeiende dag.

    [Well, Saph is tired, he can't look at amycus! (no_chears) hello, did you see all the crap he pulled off today? with those two shotwounds?
    The man is a god. Like Fayan, and like Daiyh.]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 0:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden zich rond zijn hals, de golven van genot die haar lichaam bezaten zorgden ervoor dat haar rug krulde waardoor haar borsten nog meer in zijn richting gingen. Behendig en soepel bewogen haar heupen op zijn schoot, ze bracht haar gezicht naar voren en sloot daarna meteen weer haar ogen.


    -

    [ *Zet volgende topic klaar*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hmm, and still]


    -

    [*spamt*]


    -

    *O*


    -

    Daiyh
    Ze was het enige waar ik aan kon denken. mijn handen lagen nog altijd op haar heupen, bewogen haar sneller, lieten haar harder neer komen op zijn erectie, terwijl haar kreunen me nog harder maakten dan ik al was. zachtjes beet ik in haar tepel, god ze was zo geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [BOEM]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -