• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Amycus: Jaaaa, zijn twaalfjarige zusje. (nerd)]

    Felan
    Hij schopte tegen een steentje en hoorde het in de verte wegstuiteren. [vriend naast me krijgt lachstuip] Behalve het zachte ruisen van de wind was het compleet stil, iets dat hem deed denken aan het bos in District 12. Met een lichte zucht liet hij zich op de grond zakken, zijn rug tegen de muur van het gebouw, en begroef zijn hoofd in zijn handen. [vriendin: waarom vind je dit leuk?]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Fayan - Stylist
    Dat doet me ergens aan denken.
    "Hoe bestuur je zo'n ding?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Na een paar minuten kom ik geïrriteerd uit mijn bed. ik negeer Fayan en Saph, die inmiddels opstaan, en loop de gangen op.
    'Chiara!' ik begin de gangen af te lopen, half hinken en trillend van de pijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    saph
    'oh geen zorgen,' grijns ik. 'Dat volgel ik wel uit.'

    [ godver, meot naar de snackbar. geem me 20 minuten lieverds]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Het duurde niet lang voor Felan in beeld verscheen, met een zucht streek ze haar lange, goudblonde lokken naar achteren. Ergens wilde ze naar hem toe, maar hij mocht ook wel eens iets doen. Ze had nog steeds spijt van haar laatste onderneming.
    Zwijgend liep ze verder, tot ze een paar meter aan de rechterkant van de jongen bevond.


    -

    Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chiara Cinxi
    Verdomme, waarom waren er zo achterlijk veel gangen? Zo kon nooit iemand ook maar iets vinden, niet na minstens een week training dan.
    Op de gok sloeg ze rechtsaf, waarna een stem recht op haar afkwam. Daiyh. Afwachtend bleef ze staan.


    -

    Felan
    Het maanlicht gaf haar een vreemd, onaards aanzien, en het feit dat ze zwijgend naast hem kwam te staan droeg er alleen nog maar voor bij dat hij zenuwen voelde toeslaan. Verdomme, hij had dit zó verknald! Toen ze maar bleef staan zonder iets te zeggen voelde hij een hevige golf van pijn opwellen, en zijn negatieve emoties namen het over. Hij krabbelde overeind, steun zoekend bij de muur, wierp haar een dodelijke blik toe en verdween toen om de hoek van het gebouw.
    Zodra hij daarachter verdwenen was had hij pas door wat hij had gedaan, en geluidloos schreeuwend viel hij tegen de muur aan. Mijn God, hij was zó'n idioot...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Endure schreef:
    Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!


    Ik sta er al op, toch?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Endure schreef:
    Zijn hier nog mensen die in het RPG'er lijstje willen dat ik naar Rutger stuur? Hoe meer RPG'ers hoe beter, wordt ie sneller overgehaald om RPG subforum te openen!

    Ik wil wel *O*


    -

    Fayan schreef:
    (...)

    Ik sta er al op, toch?


    You do now (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    I know too, that's why I love him (cat)

    Amycus Calcia
    Hij liep weg, zomaar. Ze hoefde zijn blik niet te zien om te weten hoe die eruit had gezien. De hatelijke blik had op haar gebrand.
    Een brok verscheen in haar keel, ze beet op haar onderlip. Haar grijsblauwe ogen liet ze koppig voor zich uitkijken. Wat viel er niet aan te snappen? Ze was gekwetst, had hem verteld wat ze voelde en geen antwoord gehad. Ze had hem de hovercraft ingeduwd, geweigerd om hem achter te laten.
    Misschien moest ze het maar opgeven, was het net zo hopeloos als met Duardo. Ze viel gewoon op zulke type's. Met een zucht sloeg ze haar blik neer.


    -

    [ *back, wacht op Fayan post, gaat typen voor Daiyh*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    *wacht*


    -

    Daiyh
    Het duurde niet lang voordat ik haar gevonden had.
    'Wait doe je hier?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.