• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 35!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:33 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Geërgerd liep ze een willekeurige kant op. Verdomme, waarom was het allemaal zo moeilijk? Waarom was ze niet verliefd geworden op iemand die normaal om kon gaan met gevoelens.


    -

    [*feels proud* People know my name!
    Tot morgen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Fae: byeeee <3]

    Felan
    En toen was alles opeens in sneltreinvaart gegaan... Het ene moment had hij nog getracht zijn prehistorische hangmat te repareren in de arena, het volgende moment was hij een hovercraft ingetrokken, werden ze achtervolgd door anderen en kwamen ze aan in District 13. Al die tijd had hij niets anders kunnen doen dan verbluft staren naar wat er gebeurde. Hij had geen idee wat hij hiervan moest denken, en had in alle chaos niet gezien wie de hovercrafts bestuurden.
    Pas toen ze waren aangekomen had hij gezien bij wie hij eigenlijk in de hovercraft had gezeten. Hij slaakte een diepe zucht toen hij aan haar dacht. Waarom was hij nu zo laf om helemaal niets tegen haar te zeggen? Een tweede zucht kwam over zijn lippen toen hij aan Nalyua dacht. Hij wilde niet weten hoe ze nu in de stress zou zitten. Om de één of andere reden miste hij haar hersenloze hyperactiviteit. [vriend: *ligt in een deuk om die laatste zin*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Saph
    'Nee, ik denk dat we het best een hovercraft kunnen halen, je familie er in proppen en zo snel mogelijk weg gaan,' antwoord ik. 'hoe sneller hoe beter.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Nú?" vroeg ik en mijn stem schoot omhoog. Maar hij was nog helemaal niet aangesterkt!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Because Daiyh rules! *O*
    Moet Daiyh haar opzoeken?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Grijnzend ga ik recht op zitten.
    'nu niet terug krabbelen lieverd, hoe sneller je we je familie daar weg hebben, hoe minder kans dat eht capitool ze iets aan doet.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Naluyua..?

    Amycus Calcia
    Duardo had zich ondertussen bij de zusters geplaatst, die geïnteresseerd aan zijn lippen hingen. God, wat had ze ooit in die lamlul gezien?
    Aangezien het donker was, was het buiten bijna uitgestorven, en lantaarnpalen waren er niet. De laatste tijd voelde ze zich verschrikkelijk eenzaam, en daar leek geen einde aan te komen. Ook niet nu ze in District 13 was, de plek die haar de laatste paar jaar een thuis had gegeven. Nu voelde het als een onbekende plek.


    -

    Fayan - Stylist
    "Ja maar maar jij je schouder been en maar. Ik vertel jou nooit meer wat!" Maar ik had toch een glimlach om mijn mond. Typisch Saph dit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Lizz
    Haar is Chiara? ;d


    -

    Saph
    'Oh please, alsof jij iets geheim van mij kan houden,' antwoord ik grijnzend. Uit het nachtkastje pak ik de pilletjes, waarvan ik er een doorslik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ Ind e gangen toch? o,.o daar lieps ze in ahar laatste post]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Ik kan heel goed geheimen voor jou houden. Je weet nog steeds niet wat voor ring ik voor je heb." plaag ik en ik spring weer uit het bed. Ik ben doodzenuwachtig, maar probeer dat te verdoezelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    @Lizz
    Ik bedoelde of je met 'haar' Chiara bedoelde, maar dit beschouw ik als een ja, haha :'D

    Als hij zijn bed uit kan komen zonder om te vallen; ze is idd ergens op de gangen *O*


    -

    saph
    'daar kom ik ook nog wel achter,' dreig ik plagend. Ik spring op uit bed, wat neit het beste idee was. Ik laat geen pijn zien en pak Fayan's hand.
    'Laten we gaan kijken of we een hovercraft kunnen jatten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.