• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Laatste lesdag 🥺


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog 32 min totdat de ticketverkoop van m'n meest favoriete idol in gaat en ik ben NERVEUS. Ik hoop zo dat het lukt 🥹


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hopelijk komt snel het speelplan voor ijshockey online zodat ik tickets kan kopen voor het eerste spel van het seizoen 🤩
    Dan zit ik ergens in september weer in Keulen 🥰


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik zit er nog steeds mee in mijn hoofd.. en sommige dingen kon ik aanpassen, maar aan andere dingen kan ik helaas weinig meer doen. En deze persoon leek het lijken alsof afgelopen afwijzingen na een interview ook hierdoor kwamen, al waren sommige dingen toen wel beter..
    Maar hopelijk staan andere mensen daar iets opener in en dit laatste hoeft niet waar te zijn ofcourse! En ik heb vannacht wel een plan b bedacht tenminste. (Oh en twee theaters zouden mijn mail doorsturen heb ik vandaag gelezen.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Na heel wat gezeik met het internet thuis, problemen met modem en andere dingen die kapot waren eindelijk internet en tv!!

    I missed having internet lol.


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Pffffff wat een gezeik elke keer op dat werk zeg, ben er soms zó klaar mee.

    anxiety... zucht..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Een portemonnee van tien jaar geleden terugvinden met daarin €40,00... :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Een portemonnee van tien jaar geleden terugvinden met daarin €40,00... :Y)

    Klinkt als een goed excuus voor een boekenhaul (krul)


    Caution first, always.

    Athalar schreef:
    Nog 32 min totdat de ticketverkoop van m'n meest favoriete idol in gaat en ik ben NERVEUS. Ik hoop zo dat het lukt 🥹


    Is het je gelukt? 🥺🫶🏻


    “Find what you love and do it for the rest of your life” - Matthew Gubler

    Waarom doet zij nu alsof alles haar idee was, terwijl zij niet eens reageerde. En daar moet je dan een jaar mee samenwerken🫠
    Ik mag haar nu al niet, goodbye

    Ik probeerde een sollicitatiebrief te schrijven, maar mijn brein is gewoon niet aanwezig vandaag... Morgen een nieuwe dag I guess.


    Stenenlikker

    Someone stop me from overthinking.. ik blijf aan sommige opmerkingen van tijdens het gesprek denken, en denk er nu zelfs aan dat het somehow bij mijn stagehand werk/ opleiding terecht komt. Al was mijn outfit zelf voor werk sowieso oké geweest en ook al is de kans dat ze daar energie in gaan steken klein. Ik wil mijn werk en mijn mogelijke opleiding alleen ook echt niet onbedoeld in slecht licht zetten, alleen maar omdat ik een slechte dag had en het weer ook niet meezat (waardoor ik niet zo gemotiveerd en serieus overkwam, wat ik wel ben!)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Why am I so nervous🫠

    Edit: was nergens voor nodig, heb de functie die ik wilde woehoeeeee
    Wel jammer dat ik m’n commissie deels moet verlaten en een andere moet gaan doen🥲

    [ bericht aangepast op 29 juni 2024 - 19:46 ]


    Ben nu inmiddels bijna de laatste foto heb ik het gevoel


    Caution first, always.