• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Frodo schreef:
    (...)

    Urgh amen. Die dingen zijn "basic" geworden omdat heel veel mensen ervan houden. So what?


    Precies!! 🙏🏻🙏🏻


    You could rattle the stars.

    Karube schreef:
    Er is niks wat ik meer haat dan dit soort hitte.


    Precies dit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Omg, wat een jeugdsentiment nu het blijkt dat mijn Habbo account uit 2006(!). Nog bestaat en mijn kamer er nog is. XD Ik heb me daar veel tijd doorgebracht..


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    marjorie schreef:
    Omg, wat een jeugdsentiment nu het blijkt dat mijn Habbo account uit 2006(!). Nog bestaat en mijn kamer er nog is. XD Ik heb me daar veel tijd doorgebracht..

    Het leukste van Habbo vind ik dat onze kat (die we in 2014 hebben moeten laten inslapen) al sinds 2004 nog steeds rondloopt in mijn Habbo kamer ;-;


    Caution first, always.

    Karube schreef:
    (...)
    Het leukste van Habbo vind ik dat onze kat (die we in 2014 hebben moeten laten inslapen) al sinds 2004 nog steeds rondloopt in mijn Habbo kamer ;-;


    O wauw, dat is wel erg bijzonder. 🩷


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Kut vluchtenwijzing nu moeten we zo veel gaan regelen en ik heb helemaal geen tijd😭

    Daar heb je dan een hele facking vakantie voor aan de kant geschoven. Ugh, wat haat ik dit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dit lokaal is niet uit te houden qua warme, en ik zit hier nog vier lesuren achter elkaar. Rip ik


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tahani schreef:
    Dit lokaal is niet uit te houden qua warme, en ik zit hier nog vier lesuren achter elkaar. Rip ik
    Update: een leerling had een thermometer mee. 29-30 graden in dit lokaal. Ik sterf.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Eindelijk de ADHD diagnose waarop ik heb gewacht. Valt een last van m'n schouders, al voel ik ook een enorme (vermoeiende) wirwar aan emoties.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Yeahyeah, I know I made a poor life choise. Working on it.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pff. Waarom voelt het alsof ik mezelf zo saboteer deze week?
    En ja. De hitte etc hielp ook niet mee qua mijn huid enzo voor dit gesprek, maar ik had andere dingen aan bij andere gesprekken, en somehow heb ik vandaag een verkeerde keuze daarin gemaakt..
    Oh well.. Ik pas het opnieuw aan bij eventueel volgende gesprekken en hopelijk helpt dat en vind ik nog wat zonder zelf-sabotage.. (en hopelijk is niet iedereen concerned vanwege wat deze persoon genoemd heeft. Want niet alles is even aanpasbaar.. hair color, sure. Skin problems etc, slightly more difficult. AL vindt mama dat ik er nu oké utizie, dus dat is niet bemoedigend..)
    Mijn thesis wordt in elk geval wel nog nagekeken. Al verwacht ik niet dat het echt voldoende is, maar wie weet.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2024 - 17:16 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Is het zo moeilijk om te reageren🫠
    Zo krijgen we het bestuur nooit op tijd rond ugh

    Beladen dag vandaag…
    Tien jaar geleden alweer ❤️😔


    You could rattle the stars.

    Madwoman schreef:
    Beladen dag vandaag…
    Tien jaar geleden alweer ❤️😔


    🤍🌹

    [ bericht aangepast op 27 juni 2024 - 19:24 ]