• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    fuuuuuuuuuuuuCK DHL


    Caution first, always.

    Ik heb echt het gevoel dat ik weer terug bij af ben... al het werk van de afgelopen weken voor niks...

    Pffffffffff, wat een graftakke sfeer op werk zeg

    Dus eh, hoe weet ik nou wat ik wil met mijn leven eigenlijk? Want dit gaat niet helemaal goed zo :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik ben niet in mijn mood en ik weet niet waarom. -.-

    Pff zo klaar met ziek zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uitnodiging sollicitatiegesprek ingetrokken... zucht


    Omnia mutantur, nihil interit

    Nou en bedankt dat je leidinggevende om half 4 appt of je beter bent aangeeft van niet en ze dan geïrriteerd dat het te laat is. Sorry dat ik de halve middag lig te slapen en met hoofdpijn niet aan werk denk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tweede date stress stress stress


    You could rattle the stars.

    Echt waar. Klotezooi :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zit al tijden naar het S.P.O.T. rollentopic te kijken want ik wil een personage ervoor maken maar ben niet sociaal genoeg om ook mee te spelen. Mijn leven is zo moeilijk man


    obsessive rage

    Ugh, zo irritant dit. Like, oké, ze is nieuw in deze rol, maar er is zo veel chaos :C


    Stenenlikker

    inktzwart schreef:
    Ik zit al tijden naar het S.P.O.T. rollentopic te kijken want ik wil een personage ervoor maken maar ben niet sociaal genoeg om ook mee te spelen. Mijn leven is zo moeilijk man


    Just try it! ^^
    We zijn allemaal ergens begonnen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liara schreef:
    Ugh, zo irritant dit. Like, oké, ze is nieuw in deze rol, maar er is zo veel chaos :C


    The chaos got like 10 times worse today 🥲


    Stenenlikker

    Examen Nederlands tijdvak 2 is bijnaaaa klaar, hopelijk heeft m'n leerling het een beetje goed gedaan. Hij was gisteren helemaal verbaasd dat hij op een oefenexamen gewoon een 5 had gehaald (I mean een 5!!!!!!! zo fucking goed voor hem)

    Wilde morgenochtend meteen gaan nakijken, maar ik moet eerst helpen bij die stomme atletiekdag ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.