• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Ik wil zo graag nieuwe kleding kopen nu ik weer in dingen pas, maar alles is zo ethisch en ecologisch onverantwoord dat ik niet eens meer weet wat ik nog kan kopen :c Fuck you capitalism

    [ bericht aangepast op 2 juli 2024 - 9:09 ]

    Zo enorm moe 🥺 thuis een bad nemen na werk, hopelijk helpt dit.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Keuzestress is stom x)


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Frey_ schreef:
    Ik wil zo graag nieuwe kleding kopen nu ik weer in dingen pas, maar alles is zo ethisch en ecologisch onverantwoord dat ik niet eens meer weet wat ik nog kan kopen :c Fuck you capitalism


    Ohja vreselijk, dat eeuwige dilemma: ethisch en duurzaam willen leven en je meteen helemaal schuldig voelen als je een keer een keuze maakt die dat niet is...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    TW

    Crying in a corner of an empty room at the office because suicide is frowned upon by my friends


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom stel ik altijd zo veel dingen uit tot het laatste moment?
    In elk geval 8 toetsen klaar maar nog 11 toetsen te gaan voor vrijdag.
    Urgh ik kan niet wachten tot de zomervakantie begonnen is en even een paar weken geen school


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Bloody hell wat zou het toch fijn zijn om genoeg te slapen en gewoon eens energie te hebben om aan mijn ambities te werken. Ja dat zou geweldig zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pffff wat een gezeik met die hypotheek zeg, ze willen dingen weten die ik niet eens weet 😂😂

    Tikje impulsief maar heb me ingeschreven voor nieuwe huurwoningen.. ben benieuwd


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet wat ik met deze feedback mooeeetttt


    Caution first, always.

    Ga ik echt gedeeltelijk ontslag nemen...?!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Zes toetsen gemaakt nog vijf te gaan whoop whooop knallen! 🥳


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    I applied, aaaaaaah.


    Stenenlikker

    Ik die current wilt zeggen over de opleiding die ik nu volg en mijn middelbare school een opleiding neig te noemen in deze presentatie.
    Als dit morgen maar goed gaat. xD De foto's van mijn passies zijn in elk geval wel echt mij!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GATVERDAMME ik had een f*cking muis in huis. Stressniveau lag heel wat hoger dan op een drukke werkdag. Nu zitten we boven te ontbijten.