Soms kan ik echt heel erg excited zijn over mijn interesses. Wat er vroeger weleens in resulteerde dat ik ergens continu over sprak of veel content doorstuurde naar vrienden/familie erover..
Ik zie soms niet goed in wanneer iets te veel is. Een paar nare reacties vroeger daarop hebben ervoor gezorgd dat ik mezelf nu schaam als ik ergens excited over ben. Waardoor ik dat nu probeer te verbergen en helemaal gesloten ben geworden. Ik kan mensen nu in het echte leven niet meer vertellen wat ik leuk vind.
Alleen mensen die ik echt vertrouw en meestal vinden zij mijn passie voor iets wel leuk. (En ik spam ze ook echt niet meer en toon ook zeker interesse in wat zij leuk vinden). Alleen reageerde iemand dichtbij mij ineens zo rot op mij net.
Ik liet een filmpje zien over een hobby van mij. (voor de tweede keer, dus geen spam) waarom ze zei dat het haar niet boeit. Ook gewoon snauwend.. Ik begrijp dat je het niet leuk kunt vinden, maar moet dit zo? Dit brengt ook weer heel veel nare herinneringen boven. Fml.
"She would've made such a lovely bride, what a shame she's fucked in the head, " they said