• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    omg, you're such a desperate lil italian ho. what a thrash friend 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    people be nosy ho's

    [ bericht aangepast op 9 juli 2024 - 18:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ughh, waarom zijn sommige collega's zo bloed irritant?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Well, fuck.


    Caution first, always.

    Ja wtf ik ga er volgend jaar 200 (!!!!) euro per maand (!!!!) op achteruit??! Wat is dit voor dikke fucking onzin holy s h i t


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    i hate f a k e people


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Natuurlijk heb ik mijn reis naar nyc net gepland tijdens pride walk.. sad /: maar de broadway rave party klintk wel erg fun!
    (Mijn bankrekening is niet zo blij emt de broadwaytickets though.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waarom sturen ouders altijd gelijk hele tirades vol valse aannames via de mail in plaats van dat ze eerst even een vraag stellen.
    Ik begrijp dat je puberzoon heilig is, maar het blijft wel een puber, die staan er niet om bekend altijd de volledige waarheid te spreken.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Novalunosis schreef:
    Waarom sturen ouders altijd gelijk hele tirades vol valse aannames via de mail in plaats van dat ze eerst even een vraag stellen.
    Ik begrijp dat je puberzoon heilig is, maar het blijft wel een puber, die staan er niet om bekend altijd de volledige waarheid te spreken.


    Ik blijf het ongelofelijk vinden dat sommige ouders hun kinderen niet in vraag stellen.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ugh. Waarom ben ik zo vreselijk awkward? Heb teveel awkward gesprekken gevoerd vandaag.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    fdsjfldsfkdkf ik ben zo bang dat de steristrips er veel te vroeg af zijn gegaan en dat alle wonden nu open gaan scheuren :S

    These shoes are cute af maar ze hadden wel wat beter kunnen zitten. Auw.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    I feel like crying right now. 😫
    Waarom zit het altijd zo tegen? Buh.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Zo niet klaar voor dat m'n oma binnen een week komt te overlijden. Het zat er aan te komen, maar toch gaat dit wel heel snel...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Soms kan ik echt heel erg excited zijn over mijn interesses. Wat er vroeger weleens in resulteerde dat ik ergens continu over sprak of veel content doorstuurde naar vrienden/familie erover..
    Ik zie soms niet goed in wanneer iets te veel is. Een paar nare reacties vroeger daarop hebben ervoor gezorgd dat ik mezelf nu schaam als ik ergens excited over ben. Waardoor ik dat nu probeer te verbergen en helemaal gesloten ben geworden. Ik kan mensen nu in het echte leven niet meer vertellen wat ik leuk vind.
    Alleen mensen die ik echt vertrouw en meestal vinden zij mijn passie voor iets wel leuk. (En ik spam ze ook echt niet meer en toon ook zeker interesse in wat zij leuk vinden). Alleen reageerde iemand dichtbij mij ineens zo rot op mij net.
    Ik liet een filmpje zien over een hobby van mij. (voor de tweede keer, dus geen spam) waarom ze zei dat het haar niet boeit. Ook gewoon snauwend.. Ik begrijp dat je het niet leuk kunt vinden, maar moet dit zo? Dit brengt ook weer heel veel nare herinneringen boven. Fml.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie