• ik ben steeds verliefd op meiden die ik niet eens ken en waarscheinlijk maar 1 keer in mn leven zie ik zeg dan niks ik staar dan alleen maar naar haar. en ik val op dikke meiden en dan staar ik soms naar haar buik en dan ziet ze dat en dan voel ik me een idioot. dus ik heb keer op keer op keer op keer liefgesverdried omdat ik nog te jong voor ze ben en ik niet zomaar met ze kan praten en dat ik niet met ze kan.....zoenen.
    en ik vind dit het domst van alles ik denk altijd: ik wil haar buik aanraken. en ik vind het al zwaar om het te verbergen. mijn leven is moeilijk totdat ik een relatie heb met een dikke vrouw.(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 17:52 ]


    atomic elbow drop rules

    Gast, je bent 12, je hebt een heel leven voor je! En je bent veel te jong voor een serieuze relatie ;) Want meestal rond die leeftijd is experimenteren en kijken hoe alles in elkaar zit. Je eerste kus krijgen. En jij bent het bewijs ervan dat jongens wat dikkere vrouwen ook hartstikke leuk vinden :P
    Houdt het lekker bij kijken! De rest komt vanzelf wel!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Gast, je bent 12, je hebt een heel leven voor je! En je bent veel te jong voor een serieuze relatie ;) Want meestal rond die leeftijd is experimenteren en kijken hoe alles in elkaar zit. Je eerste kus krijgen. En jij bent het bewijs ervan dat jongens wat dikkere vrouwen ook hartstikke leuk vinden :P
    Houdt het lekker bij kijken! De rest komt vanzelf wel!


    Mee eens, je bent nog te jong. Doe rustig aan, het echte werk komt later wel. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    You made me ROFL.


    *insert philosophical cringe expression here*

    nerveus schreef:
    Gast, je bent 12, je hebt een heel leven voor je! En je bent veel te jong voor een serieuze relatie ;) Want meestal rond die leeftijd is experimenteren en kijken hoe alles in elkaar zit. Je eerste kus krijgen. En jij bent het bewijs ervan dat jongens wat dikkere vrouwen ook hartstikke leuk vinden :P
    Houdt het lekker bij kijken! De rest komt vanzelf wel!


    Kill them with kindness.

    Draai je niet een heel klein betje door? o.O
    ''totdat ik een realatie heb met een dikke vrouw.,'' gast het leven bestaat niet alleen maar uit dikke vrouwen hoor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    Draai je niet een heel klein betje door? o.O
    ''totdat ik een realatie heb met een dikke vrouw.,'' gast het leven bestaat niet alleen maar uit dikke vrouwen hoor.
    ja weet ik maar zo zit IK in elkaar dus STFU


    atomic elbow drop rules

    nerveus schreef:
    Gast, je bent 12, je hebt een heel leven voor je! En je bent veel te jong voor een serieuze relatie ;) Want meestal rond die leeftijd is experimenteren en kijken hoe alles in elkaar zit. Je eerste kus krijgen. En jij bent het bewijs ervan dat jongens wat dikkere vrouwen ook hartstikke leuk vinden :P
    Houdt het lekker bij kijken! De rest komt vanzelf wel!

    Brianiskast schreef:
    (...) ja weet ik maar zo zit IK in elkaar dus STFU

    Stfu? x'd

    Brianiskast schreef:
    (...) ja weet ik maar zo zit IK in elkaar dus STFU

    Een ventje van 12 mag nog geen STFU zeggen. (N)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Een ventje van 12 mag nog geen STFU zeggen. (N)
    nou toch doe ik het dus STFU(Y)(Y)(Y)


    atomic elbow drop rules

    Brianiskast schreef:
    (...) nou toch doe ik het dus STFU(Y)(Y)(Y)

    Oké dude ga zo door. ((Y))


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    You made me ROFL.


    Only losers can act the way you do

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Stfu? x'd

    Volgens mij Shut the fuck up?


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Volgens mij Shut the fuck up?

    -Out- Hahaha! x'd

    je bent 12 o.O maak je niet zoo druk zeg. wacht gewoon tot je ouder bent

    btw : is je profiel foto nou een man verkleed als een vrouw o.O


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor