• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Ik vind het zo ontzettend knap dat deze man al honderden foto's achter de rug had, en dat hij nog steeds zo veel liefde in een knuffel kon stoppen. I know he's an actor, but he damn well convinced me that he needed that hug more than I did. :Y)

    Kleine sip dat niemand deze acteurs lijkt te kennen, nu zit ik in mijn eentje te hypen. Still happy though c:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2024 - 12:44 ]

    Ewww someone please help me remove my flatmates from the kitchen so i can make the very nice lunch i've been looking forward to :c
    #people #goawaynerd #lemmecookinpeace


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb zo'n hekel aan passief-agressief gedrag :') zeg gewoon wat je bedoelt ipv zo rond te pot te draaien, mens toch


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik word/blijf/ben echt gestrest, all at once - en waarom duurt alles ook zo vreselijk lang?


    Omnia mutantur, nihil interit

    Tentamens 😭📚


    You could rattle the stars.

    Eerste correctie nog niet eens ingevoerd maar de tweede heb ik al weer liggen... rip ik


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De miskoop van het jaar al weer gekocht, een pasjes hoestje voor aan je telefoon met magneet. Hij blijft nauwelijks zitten... Gelukkig was hij maar 4 euro


    They call us dreamers, but we're the ones who don't sleep.

    Een beetje verdrietig. En moe. Soms beseffen mensen echt niet wat ze al dan niet onbewust teweeg brengen.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Exulansis schreef:
    Een beetje verdrietig. En moe. Soms beseffen mensen echt niet wat ze al dan niet onbewust teweeg brengen.


    Een onfortuinlijke mood. Ben tired as fuck maar met serie kijken kan m'n brein fijn uit en als ik ga slapen ga ik overthinken en dat wil ik echt niet. Vind het balen dat het zo slecht loopt tussen ons, maar op een gegeven moment ga ik jou ook alleen maar nog harder irriteren als ik nog harder mn best ga doen het je naar de zin te maken. Dus dat gaat het ook niet oplossen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    godverrrr dit zou makkelijker zijn als ik gewoon cis was


    obsessive rage

    Uugh, te veel licht, te veel geluid, just let me sleep :C. We moeten echt nieuwe gordijnen gaan fixen.


    Stenenlikker

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Een onfortuinlijke mood. Ben tired as fuck maar met serie kijken kan m'n brein fijn uit en als ik ga slapen ga ik overthinken en dat wil ik echt niet. Vind het balen dat het zo slecht loopt tussen ons, maar op een gegeven moment ga ik jou ook alleen maar nog harder irriteren als ik nog harder mn best ga doen het je naar de zin te maken. Dus dat gaat het ook niet oplossen.


    Dat klinkt rot, virtual hug!


    Omnia mutantur, nihil interit

    Een laatste pre-gesprek met een chirurg, een fucking rechtzaak èn de uitslag of ik mijn scriptie heb gehaald, allemaal in één week. Mijn hart kan dit niet aan smh :')

    Shoppen voor de eras tour is niet makkelijk 😭


    You could rattle the stars.

    Een skin voor mijn character in Dead by Daylight gekocht want ik ben blijkbaar acht jaar oud.


    it's not you, it's me. i have standards.