• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Is dit... inspiratie? Een concreet verhaal??? Non-fanfiction?????

    Zou er na tien jaar dan toch misschien wel een boek komen? :|

    Slecht geslapen hebben, en toch het gevoel dat je nog uren zou kunnen slapen.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Mannen. :W


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als dit echt waar is, dan ben ik zo mega gelukkig 🥰


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Echt - waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op mijn vraag?
    My autistic ass wil gewoon weten hoe dingen gaan verlopen, vooral als ik naar een groot feest moet. Gooi ik for once een balletje op om iets sociaals te vragen, krijg ik al dagen als antwoord ''weet niet, zie wel''. FU. Had ik het nu maar niet voorgesteld.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Hoe kan ik iets kwijtraken in deze kleine kamer???
    Echt zoooo kut, maar hopelijk heeft de schoonmaak t per ongeluk meegenomen en krijg ik t morgen terug

    Mijn musicallerares wilt gewoon als referentie staan voor mij bij mijn zoektocht naar werk?! Excuse me?
    Heel bijzonder en mooi hoor, maar ik kan niet geloven dat ze me zo vertrouwd dat ze dit zegt. En ze gaf de suggestie om nog iemand anders te mailen. Dus day ga ik morgen misschien uitzoeken (i.p.v. werken aan mijn scriptie waarschijnlijk. Oeps.. )


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik voel echt zo veel dingen en het komt eindelijk een keer op papier holy fuck
    misschien dat ik hier dan een keer sense van kan gaan maken


    Caution first, always.

    I should sleep


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Au, waarom duurt het helen van dit wondje zo lang :C Hopelijk helpt een lang weekend niet werken.


    Stenenlikker

    Ik denk dat mijn Oekraïense leerling het gaat halen!!!!! Ahhhhh
    Ik blijf jullie hiermee spammen tot de uitslag (2 juli) want damnnn ik ben excited/scared


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik blijf verbaasd over het feit dat het fysiek echt aanzienlijk moeilijker is om te huilen op T. Als in, ik KAN gewoon NIET huilen behalve als het komt door een film oid, dingen die niet persoonlijk zijn. De rest geeft me alleen een bal aan opgekropte emoties die er oprecht niet uit kúnnen, omdat mijn lichaam het niet toelaat om huilen. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.


    Caution first, always.

    Spannenddddddddddddddd, bod op huis uitgebracht, nu wachten……………………

    Yessss ook deze accommodatie is top!! Was wel strijden om hier te komen, maar we gaan door Lets go!

    Kutweer. Jammer dit.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque