• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    nog 26 uur. Waah..
    Hopelijk kan ik eht in elk geval genoeg verbeteren de komende uren.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Jongens ik voel me wel een beetje van Gogh/Picasso/uitermate getalenteerd nu hoor :W
    (hebeenfotoovergetrokkenopcanva jahetwasmegaveelgepier maarnutochwelgelukt)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien heb ik een beetje te veel gedaan dit weekend (fish)


    Caution first, always.

    Nog zoooo lang wachten ugh

    Waarom heeft de wpd nu weer bedacht dat je als voetganger ook een specifieke afvaart moet reserveren.... Ik word nu al gestresst met het halen van een boot en het duurt nog twee weken....

    marjorie schreef:
    Echt - waarom kunnen mensen niet gewoon antwoord geven op mijn vraag?
    My autistic ass wil gewoon weten hoe dingen gaan verlopen, vooral als ik naar een groot feest moet. Gooi ik for once een balletje op om iets sociaals te vragen, krijg ik al dagen als antwoord ''weet niet, zie wel''. FU. Had ik het nu maar niet voorgesteld.

    Het is een ouder bericht, maar ik voelde deze toch best wel. 😅🥲


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dude, you picked the wrong day to serve me with hypocrisy.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Gelukkig is er "Schedule Send" om niet geheel als een incompetent iemand over te komen die om 12 uur 's nachts nog zit te werken. Wel met reden, maar goed.

    Also: klaar met deze absolute achtbaan aan emoties. Ik ga deze plek zo missen.


    Omnia mutantur, nihil interit

    fml. submitting at 00:00 feels bad, en nu heb ik me gek gewerkt om iets waar waarschijnlijk niet meer naar gekeken word... Stupid zoom die op mute stond en faalangst..
    En ik heb volgend jaar ook eigenlijk helemaal geen tijd voor een nieuwe thesis waarschijnlijk.. of ik moet iets bedenken wat ik niet op campus ook kan doen en gewoon op tijd beginnen tijdens de thesis deze keer. Shit feels bad.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    bwegh jank dagje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zucht
    Waarom herhalen shit dingen zichzelf altijd


    You could rattle the stars.

    Oh en waarom is “basic” zijn en van “basic” dingen houden opeens helemaal negatief??

    Niet iedereen hoeft uniek en niche en “quirky” te zijn. Mensen moeten lekker uit hun eigen hol komen ✌🏻


    You could rattle the stars.

    Altijd fijn, wakker worden met het gevoel dat je geraakt bent door een trein -_-

    On a different note, waarom kan dit bedrijf hun zaken niet gewoon eens op orde hebben en niet mij projectjes geven waar ik niks mee kan? Ik ben productie/proces engineer en nu moet ik een project leiden dat gaat over het verwijderen van een waterfonteintje in de fabriek???? Klinkt heel erg als iets waar ik voor gestudeerd heb ja.

    Soms vraag ik me echt af of ik wel voor het juiste vak heb gekozen. En met soms bedoel ik op het moment eigenlijk wekelijks. Da's niet echt de bedoeling geloof ik :')


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Madwoman schreef:
    Oh en waarom is “basic” zijn en van “basic” dingen houden opeens helemaal negatief??

    Niet iedereen hoeft uniek en niche en “quirky” te zijn. Mensen moeten lekker uit hun eigen hol komen ✌🏻


    Urgh amen. Die dingen zijn "basic" geworden omdat heel veel mensen ervan houden. So what?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Er is niks wat ik meer haat dan dit soort hitte.


    Caution first, always.