• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    HiIson schreef:
    Zo niet klaar voor dat m'n oma binnen een week komt te overlijden. Het zat er aan te komen, maar toch gaat dit wel heel snel...


    O nee, zoiets blijft verschrikkelijk heftig! Ook al zat het eraan te komen. Heel erg veel sterkte!


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    HiIson schreef:
    Zo niet klaar voor dat m'n oma binnen een week komt te overlijden. Het zat er aan te komen, maar toch gaat dit wel heel snel...

    Sterkte alvast


    Ich liebe dich 27.12.23

    Eindelijk een docent die m'n begeleider wordt en waarvan ik het idee heb dat die aan mijn kant staat en daadwerkelijk probeert te helpen!

    Ik wil terug verhuizen hahahahaaaa fml


    Caution first, always.

    Okay maar PMS hormonen + post op. rollercoaster + deze permanente herfst is echt een team-up from hell (cat) For fucks sake, laat me gewoon ongesteld worden zodat ik hier doorhéén kan gvd

    [ bericht aangepast op 12 juli 2024 - 13:56 ]

    Dit boek is hilarisch. Zoveel plaatsvervangende schaamte en ik ben pas bij hoofdstuk 1 :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    your ugly side is coming up fasssst. faster than you did with me, wth you fake asf boiii. you like dem hoes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou.. of ik een 6,5 voor een tentamen heb gehaald, ik vrees van niet. Maar ik lijk in elkngeval wel mijn thesis af te hebben gerond met een voldoende. Dus maar 2/3 vakken naast de nieuwe opleiding dan. En als ik de stof die ik er al van heb nou eens op tijd al begin met doornemen, dan zou dit te doen moeten zijn.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Morgen beginnen aan mijn nieuwe baan en ik vind het een partijtje spannend.


    It's hard to dance with a devil on your back. So shake him off.

    Note to self: deftige koptelefoon kopen. Ik voel me zelf dommer worden doordat ik mensen hoor praten op de trein.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Waarom slaap ik zo slecht 😔😔


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ken je dat… Als je wat langzamer maar wel efficiënter werkt, het idee hebben je collega’s op te houden maar ga je snel werken en daardoor fouten maken je je collega’s daarmee ook gaat ophouden…

    O ja, en mijn briefgeld zit vast in de rits van mijn portemonnee en die gaat nu niet meer open zonder dat het scheurt. Ik ben er eigenlijk alweer klaar mee 😂

    Ik ben ZO klaar met mensen die lekker makkelijk de schuld op een ander afschuiven zodat ze zelf geen enkele verantwoordelijkheid hoeven te nemen voor hun toxische gedrag.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Slight panics nu want ik heb ineens een woning aangeboden gekregen maar zuslief niet, terwijl zij juist wil verhuizen en ik me impulsief had opgegeven. En dan maak ik me zorgen over haar, ook al zegt ze dat dat niet hoeft, en ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik had nooit verwacht dat er een nummer zou bestaan met Finse en Nederlandse lyrics, maar het bestaat en het is hilarisch 😂.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Stenenlikker