• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Okeeeee je verjaardag beginnen met het bericht dat je vader vannacht op de SEH lag is niet zo leuk maar ok


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waarom ben ik zo fucking hooggevoelig, schijt irritant.


    Life is a beautiful struggle

    Incompetentie.(cat)

    Ook wel veel lef eigenlijk om mij te bellen en te doen alsof er niets aan de hand is.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik snap niet hoe iemand die van motors en laptops e.d. precies weet hoe ze werken en die over dingen nadenkt, niet kan inzien wat het probleem is met sommige dingen qua de politiek..

    En dat is een van mijn beste vrienden.. yay..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Not the way I wanted to start my weekend, but ok.

    Guess I'll write about it for therapy


    Dramatic

    Ik ben hartstikke moe van alles en iedereen


    Women don’t owe you shit..

    Okè, mannen zijn echt te gemakkelijk. Je hoeft als vrouw zijnde alleen maar aardig te zijn en ze vallen meteen voor je of denken dat ze je leuk vinden. Zo speciaal ben je niet bucko, pleaase oml. 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And in this special edition of "The cloudyness in my head", is it beacause of the weather? Or hormones? XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een bod. Oké dan.

    Maar ook: verheugen op de Quooker, ons dakterras, het bad, kookeiland...


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ik had toch wel gehoopt na 10 maanden wat meer te kunnen...


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik wil echt meedoen aan Squidgame the Challenge seizoen 2, maar je moet er zoveel voor doen 🙈

    [ bericht aangepast op 6 juli 2024 - 17:54 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    UGHHH HOOFDPIJN


    obsessive rage