• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Ah. I feel like I’m just masking and focusing on that and not enjoying myself. :W

    [ bericht aangepast op 30 juni 2024 - 17:00 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    damn it. heb ik een live versie van total eclipse of the heart in Nederland gemist..
    En ik dacht dat mama hier hebben zou helpen, maar het maakt me enkel zenuwachtiger, oeps. Al was het eten wel gezellig!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eindelijk iets van relaxing na al die drukke dagen. Ben lekker vroeg in bed gekropen, luisterend naar de regen die tegen het dak tikt. En de koelere wind die de slaapkamer binnen waait. Love it.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2024 - 8:05 ]


    Omnia mutantur, nihil interit

    Karube schreef:
    (...)
    Klinkt als een goed excuus voor een boekenhaul (krul)

    Haha dat was het idd, want ik ging naar een boekevent XD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Idk why I keep feeling ashamed


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vrijdag een scriptie deadline en nog steeds geen feedback gekregen.. fijn zo een begeleider die lekker laat is 🙃💀


    You could rattle the stars.

    Ik wil iets delen, maar het kan gewoon niet. Pff.


    Omnia mutantur, nihil interit

    I need to get over myself and just do this.


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Ik ben echt heel hard toe aan vakantie. Nog even twee (drukke) weken strijden!


    Stenenlikker

    Sorry, maar hoe dat hier in Duitsland gaat, ga ik liever voor zo iets naar Nederland.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik wil gewoon wat wenen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een avond dienst gevolgd door een dagdienst is geen vibe 😭💀


    You could rattle the stars.

    Ugh, ik had nog wat variabelen van naam veranderd, maar was te laat om die update nog toe te voegen aan het bestand. Maar veel meer variatie dan dat had ik er sowieso niet van kunnen maken.. Hopelijk is dit oke though, want de intentie was wel om dit nog aan te passen.. Maar het is in elk geval ingeleverd en ik heb genoemd waar ik het vandaan heb gehaald (naar aanleiding van de assigment zelf).
    Maar pff. Ik haat dit. Stupid procastination...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik had nog even hoop, maar helaas🫠