• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Eerste friendship bracelets voor de eras tour zijn een feit 🩷💜🩵


    You could rattle the stars.

    Bridgerton here we go 🔥


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ieeeee ingecheckt voor m’n vlucht🤩
    Nog even de laatste dingetjes plannen en dan ben ik helemaal ready voor morgen🥰

    Zó moe


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Vulgrim schreef:
    (...)
    "hallo nierstenen," zeker? 😂


    Haha ja de helft was helaas niet meer eetbaar, er lag echt een berg bovenop. En hij was heel trots, dus huilen toen het de afvalbak in moest :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    neeeeeeeeeeee niet de "ik denk dat je ocd hebt" accusatie die komt van een vriendin met ocd stooooooopppppppp ik probeer dat te negeren ik heb al een te lange waslijst aan problemen

    [ bericht aangepast op 16 juni 2024 - 22:12 ]


    obsessive rage

    Voel me zo ruk, gelukkig ziek kunnen melden voor morgen.

    Mega veel hoofdpijn, slapen, moe en alles
    Wel compleet Bridgerton gebinged half slapend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De week beginnen met een spoedmail van een moeder van een mentorleerling. "Hij vertrouwt jou, als een van de weinigen." Oef. 😭


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wat een kutochtend. Ik kan nu gelukkig rustig thuis bijkomen voor ik weer door moet.


    Stenenlikker

    Therapiehuiswerk te lang uitgesteld en nu moet alles vanavond en ik wil niet meeeeeer *zucht*


    Dramatic

    Net nog na werk een uurtje bij een bewoner in de kamer gezeten met een borreltje en gekletst en het was zo gezellig en zij moest huilen, omdat ze het zo fijn vond, want anders is ze altijd elke avond zo eenzaam en ja 🥹😭😔 m’n hart breekt dan gewoon echt


    You could rattle the stars.

    Renna schreef:
    Therapiehuiswerk te lang uitgesteld en nu moet alles vanavond en ik wil niet meeeeeer *zucht*

    Winst is wel dat ik nog even m'n gal kon spuwen over die transphobic BULLSHIT van afgelopen weekend


    Dramatic

    dit is echt zo unhealthy 😂 omg, mensen uit je leven blijven gooien omdat ze te veel om je geven. good lord, get a grip and pull yourself together boii.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog geen halfuur op kantoor en al overprikkelt 😭


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Wat een verschrikkelijke nacht, die airco maakte ineens een tering herrie, ik schopte een paar keer tegen de oplader aan (wie maakt ook een stopcontact 5 cm boven t bed), het matras is te hard en de kussen opties zijn nauwelijks kussen of 10 cm hoog🫠
    Ik ga hier vnv wat creatiefs op bedenken