• 𝖑𝖚𝖈𝖍𝖙 𝖏𝖊 𝖍𝖆𝖗𝖙

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Qreaties delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen de mods je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.





    Dramatic

    Gekke collega op werk ook weer overleefd vandaag 😭😭


    You could rattle the stars.

    why must she torture me like this


    [ heaven knows ]

    Dag VIP Comic Con tickets, dag foto met David Tennant. En dat allemaal omdat als ik misschiiiieeeeen een virusje oploop, de operatie met weken wordt uitgesteld. Nu mag ik lekker uitkijken naar drie maanden in mijn eentje thuiszitten, geen verjaardag vieren, geen vakantie, en geen Comic Con. well, fuck.

    Need a house of the dragon rpg, but how could that work? Don't know 🐉

    eternalsunshine schreef:
    Need a house of the dragon rpg, but how could that work? Don't know 🐉


    UGH DIT ZOU AMAZING ZIJN


    You could rattle the stars.

    Madwoman schreef:
    (...)

    UGH DIT ZOU AMAZING ZIJN



    Rightt?!?!?! 🥺🙏

    eternalsunshine schreef:
    (...)

    Rightt?!?!?! 🥺🙏



    Jaaaaaa, zit ook alweer helemaal seizoen 1 te kijken om voor seizoen 2 ready te zijn!
    Love de marketing ook!


    You could rattle the stars.

    eternalsunshine schreef:
    Need a house of the dragon rpg, but how could that work? Don't know 🐉


    het enige antwoord hierop is ja


    darling, you can't let everything seem so dark blue

    Madwoman schreef:
    (...)


    Jaaaaaa, zit ook alweer helemaal seizoen 1 te kijken om voor seizoen 2 ready te zijn!
    Love de marketing ook!


    Jaaa same! Dus ughhh need

    Vorige week zo blij dat ik eindelijk een goede week had qua slaap en dat de therapie dus werkt (lees: maar 1 nacht slecht geslapen).

    Ja nou te vroeg gejuicht want deze week was het andersom... Hartkloppingen ook weer terug etc. en we hadden net afgesproken om naar 1x in de 2 weken therapie te gaan.

    Kan wel janken, heb t gevoel weer helemaal opnieuw te moeten beginnen alleen omdat werk 1.5 week stressvoller was.


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Nice! Toch weer a steal of a deal gekregen. De Elder Scrolls bundle voor €27. Got that one in the pocket.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Diablo IV is eigenlijk zo dodelijk saai en makkelijk dat ik me begin af te vragen of Diablo III wel echt zo leuk was als ik me herinner, ook al heb ik die 3 keer helemaal uitgespeeld (fish)


    Caution first, always.

    Terugkomen van de wc en dan een trotse kleuter zien die "alvast de zout over de patat heeft gedaan" 😭


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wanneer je een heel heftig gesprek voert met iemand en dan opeens de verbinding verbroken wordt. Argh.


    Omnia mutantur, nihil interit

    Ringwraith schreef:
    Terugkomen van de wc en dan een trotse kleuter zien die "alvast de zout over de patat heeft gedaan" 😭

    "hallo nierstenen," zeker? 😂

    [ bericht aangepast op 16 juni 2024 - 0:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.