• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik wil gewoon met een professional praten die me serieus neemt. Of in ieder geval met iemand die me begrijpt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Morgen hele dag familie dag. Nu al geen zin in, een hele dag met familie zitten die me nooit zullen accepteren joepie wat een feest :(

    CENSORED schreef:
    Het is uit en zijn vrienden haten hem nu keihard en zeggen dat ik altijd welkom bij hen ben terwijl hij lekker met die hoer van hem mag gaan afspreken. HAHAHAHA get rekt. Ja, ik voel me kut, maar ik zou me in zijn plaats toch nog veel kutter voelen. Hoe kan je in hemelsnaam leven met jezelf zo? Maar ik ben blij dat ik eindelijk een halfjaar aan drama mooi kan afsluiten.


    Wees er idd blij mee. Als je er wat over kwijt wil dan hoor ik het wel


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Wees er idd blij mee. Als je er wat over kwijt wil dan hoor ik het wel

    Ik zal je wel even een PB'tje sturen, als je tegen gezeik kunt, tenminste. ;p En om eens weer wat bij te praten natuurlijk!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morrow schreef:
    Ik wil gewoon met een professional praten die me serieus neemt. Of in ieder geval met iemand die me begrijpt.


    Ik ben geen professional en heb geen idee of ik je zal begrijpen, maar als je wilt praten kun je me gerust een berichtje sturen. <3


    OTOFT: zo. Laat ik maar eens naar Dromenland gaan. Daar is het tenminste fijn. (: en dan morgen gewoon weer aan de studie gaan en doen alsof dr niks fout is gegaan vandaag en alles helemaal prima is.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CENSORED schreef:
    (...)
    Ik zal je wel even een PB'tje sturen, als je tegen gezeik kunt, tenminste. ;p En om eens weer wat bij te praten natuurlijk!


    Lot, ik denk dat het maar beter is inderdaad. Hij klonk echt als een nare knul


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    "er zijn precies 393 stuks van elke folder" kunnen jullie tellen? Bij twee zitten jullie er maar eentje naast, maar bij de xenos folder heb ik er letterlijk nog 323 over. Dat zijn er geen 393, knul. Uberhaupt heb ik maar 372 folders kunnen vouwen dus wordt het sowieso al een beetje twijfelachtig hoe dat morgen nou gaat lopen, huh. waarom doe ik dit mezelf aan. waarom had ik niet gewoon nog steeds stilletjes van die vijftien euro zakgeld moeten leven. waarom moest ik nou zo nodig folders lopen. verwarring. angst. intense emoties over folders.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CENSORED schreef:
    (...)
    Ik zal je wel even een PB'tje sturen, als je tegen gezeik kunt, tenminste. ;p En om eens weer wat bij te praten natuurlijk!


    Altijd meisie ^^ ik zie het wel!


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    "er zijn precies 393 stuks van elke folder" kunnen jullie tellen? Bij twee zitten jullie er maar eentje naast, maar bij de xenos folder heb ik er letterlijk nog 323 over. Dat zijn er geen 393, knul. Uberhaupt heb ik maar 372 folders kunnen vouwen dus wordt het sowieso al een beetje twijfelachtig hoe dat morgen nou gaat lopen, huh. waarom doe ik dit mezelf aan. waarom had ik niet gewoon nog steeds stilletjes van die vijftien euro zakgeld moeten leven. waarom moest ik nou zo nodig folders lopen. verwarring. angst. intense emoties over folders.


    Kalm blijven Jip. Alles komt goed. Ze kunnen stikken in hun overige folders.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nee. Nee. Nee. Het ging drie weken goed. Nu ga ik dat niet verpesten.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 0:00 ]


    Zin in morgen! Nikki's feest *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Zin in morgen! Nikki's feest *O*


    Yeaaaah.


    Your make-up is terrible

    Jonty schreef:
    Zin in morgen! Nikki's feest *O*


    OOOOH yeaaah. *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik blijf je een creep vinden.


    Caution first, always.