• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Disneyy schreef:
    (...)

    Haha oke (:
    Ik moet nog even wachten op mijn Cover én Trailer.
    Cover word nu aan gewerkt en als die af is kan mijn Trailer ook gemaakt worden ^-^

    Maar ik heb nu nog het geluk dat ze mijn verhaal vergeten hebben om er bij te zetten x'D
    Hoop trouwens dat de cover wel geaccepteerd word :')



    Hehehe, lol. Dan heb je echt wel geluk. Ik heb mijn verhaal niet eens geplaatst, moest wachten op cover en trailer.
    Mijn cover is al geaccepteerd nu alleen trailer nog en dan plaatsen :-).


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Avarosa schreef:
    (...)Ik heb pas tijd in februari om er aan te beginnen, maar ik waag me wel aan Historisch.


    Haha goedzo x'D
    Ik zelf vind de Historische verhalen vaak leuker :')
    Horror ben ik ook enorm fan van, maar niet als verhaal. De meeste Horror boeken/verhalen zijn niet zo spannend als films. In films zie je alles, in een verhaal niet.
    Plus het is zo dat heel veel schrijfstijlen van mensen die horror schrijven mij niet aan spreekt. -sws spreken vele schrijfstijlen mij niet aan maar Horror heeft dat heel vaak bij mij-
    En ook ben ik zelf echt slecht in het schrijven van horror -I admit- dan zit er geen spanning in. Als ik een horror verhaal lees wil ik bij de enge stukken echt bij mijn stoel omhoog komen -ik ga altijd met mijn voeten op de stoel op mijn hurken zitten als ik bang ben[bij films én boeken] dan kruip ik zo ver mogelijk weg x'D-
    Maar dat gebeurt vrijwel nooit met boeken en verhalen dusja :']


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Haha goedzo x'D
    Ik zelf vind de Historische verhalen vaak leuker :')
    Horror ben ik ook enorm fan van, maar niet als verhaal. De meeste Horror boeken/verhalen zijn niet zo spannend als films. In films zie je alles, in een verhaal niet.
    Plus het is zo dat heel veel schrijfstijlen van mensen die horror schrijven mij niet aan spreekt. -sws spreken vele schrijfstijlen mij niet aan maar Horror heeft dat heel vaak bij mij-
    En ook ben ik zelf echt slecht in het schrijven van horror -I admit- dan zit er geen spanning in. Als ik een horror verhaal lees wil ik bij de enge stukken echt bij mijn stoel omhoog komen -ik ga altijd met mijn voeten op de stoel op mijn hurken zitten als ik bang ben[bij films én boeken] dan kruip ik zo ver mogelijk weg x'D-
    Maar dat gebeurt vrijwel nooit met boeken en verhalen dusja :']
    Ik ben zodanig geïnteresseerd in de Titanic en dit al van kinds af aan dat ik er ook heel veel van weet en dus als resultaat ook sommige dingen heel gedetailleerd kan bespreken en dat vind ik dat ook echt leuk. Ik ben niet de beste schrijfster van Quizlet, maar als ik mijn best doe, kan het aardig lukken. Ik heb nu ook examens, dus ik niet niet eerder dan in februari voor een trailer kijken (ik maak ook echt graag trailer, dus op zich is dit ook alweer een uitdaging voor me). En hierna ga ik beginnen schrijven. Ik heb al enkele grote lijnen van wat ik wil bereiken, maar ik moet nog zoveel opvulling bedenken dat ik nog lang ga bezig zijn met info te verschaffen over bepaalde zaken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor de mensen die hun verhaal al online hebben staan, Hoeveel abo's hebben jullie al? Ik heb er al zes zeven!

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 18:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    Voor de mensen die hun verhaal al online hebben staan, Hoeveel abo's hebben jullie al? Ik heb er al zes zeven!


    sinds wanneer heb je ehm al online staan dan?? Zeven is dan ook al best veel vind ik ^^
    Congrats ;D

    Ik lees de verhalen van anderen sws niet -ik weet zeker dat ik dan onbewust dingen ga na doen x'd- dus op een abo van mij hoef je niet te wachten :Y)
    Daarbij start ik pas écht op 1 februari met posten enzo, maar als mijn cover en Trailer af zijn zet ik hem ook weer online en stuur ik ehm in (:


    Little do you know

    Ik heb 5 abo's, zonder ook maar een deeltje te hebben :'D In de loop van de week ga ik ook eens beginnen met wat promoten, dat zal al veel uithalen, I guess ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Ik heb 5 abo's, zonder ook maar een deeltje te hebben :'D In de loop van de week ga ik ook eens beginnen met wat promoten, dat zal al veel uithalen, I guess ^_^



    Dat is nice, dat betekend dat je intro heel goed is en mensen het willen lezen. Ik weet zelf zeker krijg niet hoger dan 10 abo


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Capaldi schreef:
    Voor de mensen die hun verhaal al online hebben staan, Hoeveel abo's hebben jullie al? Ik heb er al zes zeven!


    Ik heb er 10, geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Snowqeeun schreef:
    (...)


    Dat is nice, dat betekend dat je intro heel goed is en mensen het willen lezen. Ik weet zelf zeker krijg niet hoger dan 10 abo


    Ik krijg ook nooit veel abo's hoor :')
    Ik heb enkel één story -die ben ik voor de zomervakantie begonnen- en daar mee heb ik inmiddels 56 abo's, waar ik echt super blij mee ben, tho ^-^
    Maar het is een Harry Potter Fanfiction -nou ja Fred Weasley fanfiction maar goed- dus dan is het ook niet heel raar dat veel mensen het lezen aangezien Fanfictions sneller gaan dan OP's, dus ik hoop dat mijn abo's op die Fanfiction zo trouw zullen zijn om dit verhaal ook te lezen want dan komt het wel goed :'D


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    sinds wanneer heb je ehm al online staan dan?? Zeven is dan ook al best veel vind ik ^^
    Congrats ;D

    Ik lees de verhalen van anderen sws niet -ik weet zeker dat ik dan onbewust dingen ga na doen x'd- dus op een abo van mij hoef je niet te wachten :Y)
    Daarbij start ik pas écht op 1 februari met posten enzo, maar als mijn cover en Trailer af zijn zet ik hem ook weer online en stuur ik ehm in (:

    Hij staat nu twee dagen online maar tot nu toe heb ik alleen de proloog. En ondertussen zijn het al acht mensen dus ik vind dat het vrij goed gaat.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Hij staat nu twee dagen online maar tot nu toe heb ik alleen de proloog. En ondertussen zijn het al acht mensen dus ik vind dat het vrij goed gaat.


    Ja dat gaat zeker goed :o
    Dan zal je proloog dus wel echt mooi en interessant zijn ^-^
    Heb je ook reclame gemaakt dan?


    Little do you know

    Ik heb twee abo's ;) mijn record is drie, dus ik vind het niet eens zo vreemd ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Disneyy schreef:
    (...)

    Ja dat gaat zeker goed :o
    Dan zal je proloog dus wel echt mooi en interessant zijn ^-^
    Heb je ook reclame gemaakt dan?

    Ik heb hem in de spotlight gezet en ik heb er een topic voor gemaakt, maar de spotlight helpt wel want ondertussen heb ik alweer tien abo's*O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    Ik heb hem in de spotlight gezet en ik heb er een topic voor gemaakt, maar de spotlight helpt wel want ondertussen heb ik alweer tien abo's*O*


    Ja, jammer dat de spotlight credits kost en dat je credits alleen kan kopen met geld :')
    Maar ik denk sws wel dat ik een topic ga maken, maar bij mij haalt dat nooit echt veel uit tho xd


    Little do you know

    En m'n proloog is eindelijk geactiveerd!
    Mih, ik ben dus zo traag met die dingen, vooral omdat ik altijd eerst wat moed moet verzamelen om op dat knopje te drukken :W Maar goed, ik is happy en nu kan ik effectief aan m'n verhaal gaan schrijven :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”