• Hey lieve Quizlettertjes,
    Ik zoek een paar leuke hedendaagse stereotypetjes aangezien precies als ik EINDELIJK een schrijfopdracht voor Nederlands krijg mijn writersblock omhoog komt. Dus wie o wie?


    We're all mad here.

    Mag ik vragen wat de opdracht is of wat deze inhoudt? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Over wat moet het gaan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Het moet net als de oude nederlandse krant "de Spektator" geschreven worden en gaan over type-tjes uit onze maatschappij van vandaag.


    We're all mad here.

    Zoek je nu stereotypes? Is dat je opdracht? Ik snap het niet helemaal, ligt waarschijnlijk aan mij, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmmm daar kan ik niet bij helpen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Stereotypes van vandaag de dag? Ik zou niet te lastig denken en kiezen voor het meisje van veertien dat een Blackberry in haar handen heeft, make-up draagt en een ordinaire kledingstijl heeft.
    Ook is er nog de typerende groep die zichzelf 'hipster' noemt, terwijl ze de definitie van de term niet begrijpen.
    En als laatste komt het groepje in me op dat erg alternatief is, met fel gekleurde haren, piercings en een hele aparte kledingstijl, maar vrolijke kledingstijl. Mensen noemen ze 'scene' en ze worden steeds populairder.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:31 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    Stereotypes van vandaag de dag? Ik zou niet te lastig denken en kiezen voor het meisje van veertien dat een Blackberry in haar handen heeft, make-up draagt en een ordinaire kledingstijl heeft.
    Ook is er nog de typerende groep die zichzelf 'hipster' noemt, terwijl ze de definitie van de term niet begrijpen.
    En als laatste komt het groepje in me op dat erg alternatief is, met fel gekleurde haren, piercings en een hele aparte kledingstijl, maar vrolijke kledingstijl. Mensen noemen ze 'scene' en ze worden steeds populairder.

    Dankjewel, hier kan ik wel mee werken!


    We're all mad here.

    De wannabe gangsters met die petjes, veel te lage broeken en de vuilnisbakjassen is het eerste waar ik op kan komen.


    From these ashes, I will rise

    Json schreef:
    (...)
    Dankjewel, hier kan ik wel mee werken!


    Graag gedaan. (:
    Als je nog hulp nodig hebt kun je gerust een pb sturen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."