• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Audacity schreef:
    O ja, weet iemand alsjeblieft een mooier woord voor harde wind? Ik heb van alles geprobeerd, roerig, onstuimig, wild, maar het is niet het waar ik naar zoek >.<

    Misschien kan je hier iets vinden ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Misschien kan je hier iets vinden ^^


    Daar had ik al gekeken, hehe. Maar ik denk dat ik toen over meedogenloos heen heb gekeken, want dat vind ik wel een mooi woord :].


    i put the fun in funeral

    Eindelijk werken de fonts mee, haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yay, ik heb me ook ingeschreven :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Noraley schreef:
    Yay, ik heb me ook ingeschreven :]

    *O* ow goodie!
    Ik ben nog altijd aan het staren naar m'n storie en m'n samenvatting continue aan het herlezen :'D
    Nah, seffes ga ik hem toch echt activeren, dus dat gaat wel goed komen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga nog niet activeren, wacht op mijn cover Valkyriesm hehe. Plus iemand anders maakt trailer. Plus eerst proloog maken


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik moet echt stoppen met staren naar mijn verhaal en het gewoon indienen :c


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Ik moet echt stoppen met staren naar mijn verhaal en het gewoon indienen :c


    Goed plan! ;)


    The Definition of Insanity

    Ok, ik ben dus bang dat ik veel te dure woorden gebruik in het verhaal....of maakt dat niet uit?


    The Definition of Insanity

    Avarosa schreef:
    (...)Dan stel ik voor dat je die boeken niet leest wanneer je je verhaal schrijft. (:


    Nee, dat kan ik maar beter niet doen nee. Ik heb wel even kort een samenvatting van die twee gelezen, maar op zich zie ik niet per se hele grote gelijkenissen. Maar goed, ik weet ook niet hoe de verhalen echt gaan :') Maar als ik het niet lees, zal ik er ook niet door beïnvloed worden, dus dat scheelt (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb me ook ingeschreven ! :)


    Secrets protect us. Secrets make us safe.

    Dit is zo vervelend. Ik wil zó graag meedoen maar ik kan gewoon helemaal niets verzinnen.

    OH YAY, ik heb toch iets bedacht. :Y)

    Muh, ik wil graag mijn verhaal indienen, maar ik twijfel nog aan de namen van mijn hoofdpersonages + mijn titel. En mijn cover wil ik eigenlijk ook nog aanpassen (x

    Bovendien moet ik eigenlijk studeren ipv hier mee bezig te zijn :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    Muh, ik wil graag mijn verhaal indienen, maar ik twijfel nog aan de namen van mijn hoofdpersonages + mijn titel. En mijn cover wil ik eigenlijk ook nog aanpassen (x

    Bovendien moet ik eigenlijk studeren ipv hier mee bezig te zijn :')


    Het heeft geen haast ^^. Ik denk dat je beter kan wachten tot je overal tevreden mee bent, dan dat je steeds alles aan moet passen.


    i put the fun in funeral