• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dansen in de mist vind ik het mooist.


    Take risks and conquer your fears.

    Hmm, ik ga er nog maar even over nadenken. Kan toch pas na 20 januari gaan schrijven, want dan zijn mijn tentamens pas voorbij ):


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Silhouettenstorm *-*
    Sounds awesome.


    i put the fun in funeral

    Ik vind ze alle twee heel leuk. Al heeft Dansen in de mist iets mysterieuzer vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Is hier iemand die een Trailer voor mij kan maken of iemand anders weet die dat kan??
    Aangezien degene waar ik het aan gevraagd heb is gestopt voor een tijdje en ik weet niet hoe lang dat zal worden :l


    Little do you know

    Disneyy schreef:

    Is hier iemand die een Trailer voor mij kan maken of iemand anders weet die dat kan??
    Aangezien degene waar ik het aan gevraagd heb is gestopt voor een tijdje en ik weet niet hoe lang dat zal worden :l


    Tolstoy kan je daarbij wel helpen, want die help mij nu met mijn trailer om het af te maken

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 17:40 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Avarosa schreef:
    Ik vind ze alle twee heel leuk. Al heeft Dansen in de mist iets mysterieuzer vind ik.


    Ja, vind ik eigenlijk ook wel. Ik vind 'm wel mooi klinken, alhoewel ik ook iets met silhouet/silhouetten in de titel zou willen. Ik dacht anders nog aan 'Dansen met een silhouet' als titel, als een combinatie van beide, maar ja :') Dilemma's :')

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 18:32 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    (...)

    Ja, vind ik eigenlijk ook wel. Ik vind 'm wel mooi klinken, alhoewel ik ook iets met silhouet/silhouetten in de titel zou willen. Ik dacht anders nog aan 'Dansen met een silhouet' als titel, als een combinatie van beide, maar ja :') Dilemma's :')
    Dat laatste zou ik niet doen. Schrijf een sequel, kan je ze beiden gebruiken. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb een kort begin van m'n eerste hoofdstuk, zowel in de ik-vorm als in de hij/zij vorm - beiden tegenwoordige tijd - maar ik kan gewoon echt niet kiezen welk van de twee ik wil aanhouden. De ik-vorm schrijft opzicht vlotter met dit verhaal, maar uiteindelijk, de hij/zij-vorm leest (voor mij toch) een stuk natuurlijker en fijner.
    Hoe doen jullie feitelijk kiezen als je in zo'n dilemma zit?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Avarosa schreef:
    (...)Dat laatste zou ik niet doen. Schrijf een sequel, kan je ze beiden gebruiken. :W


    Ik ga daar beter niet over nadenken, zo'n grote opgave van een sequal schrikt me helemaal af, dat is nu nog even te hoog gegrepen haha. Alhoewel mijn verhaal zoals ik het tot nu toe bedacht heb wel een open einde zal hebben :')

    Ik denk overigens dat ik voor Dansen in de mist ga. Ik vind het toch net mooier klinken.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Valkyries schreef:
    Ik heb een kort begin van m'n eerste hoofdstuk, zowel in de ik-vorm als in de hij/zij vorm - beiden tegenwoordige tijd - maar ik kan gewoon echt niet kiezen welk van de twee ik wil aanhouden. De ik-vorm schrijft opzicht vlotter met dit verhaal, maar uiteindelijk, de hij/zij-vorm leest (voor mij toch) een stuk natuurlijker en fijner.
    Hoe doen jullie feitelijk kiezen als je in zo'n dilemma zit?


    Meestal doe ik hij/zij vorm, maar nu op mijn historische verhaal heb ik de proloog in 'ik vorm' gedaan en dan de rest word gewoon hij/zij


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Meestal doe ik hij/zij vorm, maar nu op mijn historische verhaal heb ik de proloog in 'ik vorm' gedaan en dan de rest word gewoon hij/zij


    Ik vind Hij/Zij-vorm mooier staan, maar dat kan ik gewoon niet :')
    Als ik Hij/Zij ga schrijven staat er sws meerdere keren 'ik' in plus ik heb het idee dat het dan helemaal niet meer fijn lezen is :')
    Sws heb ik niet echt een hoge hoed op van mijn schrijfstijl, tho x'c


    Little do you know

    Wauw mensen hebben als reactie achtergelaten dat ik in de top stond en ik heb nu ook 19 abo's. Volgensmij is het nog nooit zo goed gegaan met een verhaal van mij. Tenminste een OP verhaal dan.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2014 - 23:41 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben bang dat ik geen enkele abo ga krijgen op mijn verhaal abigail


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Ik ben bang dat ik geen enkele abo ga krijgen op mijn verhaal abigail


    Probeer je verhaal eens te laten beta readen.


    Your make-up is terrible