• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Capaldi schreef:
    Voor de mensen die hun verhaal al online hebben staan, Hoeveel abo's hebben jullie al? Ik heb er al zes zeven!


    Ik heb er 9. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik heb er 9. (:

    You go girl! Ik heb er ondertussen alweer elf *O*


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Capaldi schreef:
    (...)
    You go girl! Ik heb er ondertussen alweer elf *O*


    Niceee! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Capaldi schreef:
    (...)
    You go girl! Ik heb er ondertussen alweer elf *O*

    Goed bezig!
    Ik heb er inmiddels ook 11 (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb 33 abo's, terwijl er maar één hoofdstukje online staat, maar ja mijn verhaal heeft ook al twee keer in de spotlight gestaan.


    Take risks and conquer your fears.

    Insurgent schreef:
    Ik heb 33 abo's, terwijl er maar één hoofdstukje online staat, maar ja mijn verhaal heeft ook al twee keer in de spotlight gestaan.


    Holy shit wat is dat veel!
    Mjah, als het in de spotlight heeft gestaan dan ziet iedereen het. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ja en ik zet het in de spotlight op momenten dat niet veel anderen dat doen, waardoor het er ook alweer langer in staat en door meer mensen gezien kan worden.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wil weten van wie die 4 bladwijzers zijn. :c
    Maar ik heb wel hoofdstuk 1.2 al online gezet.


    Your make-up is terrible

    Het zal ook leuk zijn om te zien wie bladwijzers hebben gedaan naast abo


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik twijfel tussen de titels 'Dansen in de mist' of 'Silhouettenstorm'. Ik weet niet welke ik moet kiezen )':

    Eigenlijk twijfel ik overal aan als ik jullie ideeën zie haha.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Spotlight werkt niet echt bij mij, hij heeft er al twee keer in gestaan en er zijn geen abo's door bij gekomen. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik moest mijn eerste hoofdstuk helemaal veranderen omdat het op een manier niet echt klopte. Zo irri was dat.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Blancefloer schreef:
    Ik twijfel tussen de titels 'Dansen in de mist' of 'Silhouettenstorm'. Ik weet niet welke ik moet kiezen )':

    Eigenlijk twijfel ik overal aan als ik jullie ideeën zie haha.


    Ik vind ze allebei heel gaaf klinken, maar op de één of andere manier heb ik een lichte voorkeur voor 'Dansen in de mist', al kan ik niet uitleggen waarom.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Blancefloer schreef:
    Ik twijfel tussen de titels 'Dansen in de mist' of 'Silhouettenstorm'. Ik weet niet welke ik moet kiezen )':

    Eigenlijk twijfel ik overal aan als ik jullie ideeën zie haha.


    Ik vind 'Silhouettenstorm' echt heel gaaf klinken :] En zelf twijfel ik ook overal aan hoor, maar dat komt meer omdat ik verrekte onzeker ben en dan bang ben dat mensen mijn schrijven gaan afkraken :'D Dat ligt dan niet eens aan de andere verhalen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dank jullie (: Maar wel precies weer twee andere meningen haha (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom