• Hello! Ik moet voor morgen een groot verslag af hebben voor economie, maar ik zit een beetje vast. Ik hoef nog maar 1 hoofdstuk te doen, dan even alles bij elkaar voegen en dan ben ik eindelijk klaar! Maargoed, ik heb dus nogal wat probleempjes met dat ene hoofdstukje.

    De opdracht:
    Kies een sport en vertel uitgebreid wat er in die sport allemaal aan sponsoring wordt gedaan. B.v shirtsponsoring, reclameborden langs het veld, fietsensponsoring.

    Het klinkt helemaal niet moeilijk, maar ik snap deze opdracht gewoon echt niet. Ik snap dat het om sponsoring gaat, maar ik snap gewoon niet wat je dan precies moet opzoeken/vertellen? Ik heb al wel een sport gekozen, namelijk voetbal. Lijkt me het makkelijkst. Ik hoef geen antwoorden, maar wat hulp zou heel erg welkom zijn! Alvast bedankt!

    Nou kijk, als jij een bepaalde sport hebt, moet je natuurlijk ook sponsors werven om geld in het laatje te krijgen.
    Deze sponsors zijn verschillende bedrijven, bijvoorbeeld zoals Philips. Deze sponsors krijgen dan een plek in het stadion of op het shirt van de spelers.
    Dit is als een soort "betaling" voor het sponsorgeld.
    Dus in het kort: (Bijvoorbeeld) Een voetbalclub moet nieuwe shirts kopen, maar heeft geen geld. Hiervoor kunnen ze bedrijven vragen om hen te sponsoren.
    Zoiets. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Nou kijk, als jij een bepaalde sport hebt, moet je natuurlijk ook sponsors werven om geld in het laatje te krijgen.
    Deze sponsors zijn verschillende bedrijven, bijvoorbeeld zoals Philips. Deze sponsors krijgen dan een plek in het stadion of op het shirt van de spelers.
    Dit is als een soort "betaling" voor het sponsorgeld.
    Dus in het kort: (Bijvoorbeeld) Een voetbalclub moet nieuwe shirts kopen, maar heeft geen geld. Hiervoor kunnen ze bedrijven vragen om hen te sponsoren.
    Zoiets. :'D

    Ah zo! Je hebt het een stuk voor me verhelderd, dankje! (: