• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dat is ook best wel idioot eigenlijk. -.- Zelf vind ik covers niet eens zo belangrijk. Maar goed.

    & waarom niet? ;o Gewoon doen, wat heb je te verliezen? ^^


    Klopt, ik vind het ook niet zo heel belangrijk hoor (: Ik heb er zelf wel één, maar vind het geen absolute noodzaak. Het is leuk om te hebben, maar verder.

    En ik weet niet. Nerveus voor wat mensen gaan denken, het feit dat ik dan echt moet schrijven en ik ben onzeker over mijn flaptekst ='D Het klinkt zo stom als ik het zo neerzet.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Klopt, ik vind het ook niet zo heel belangrijk hoor (: Ik heb er zelf wel één, maar vind het geen absolute noodzaak. Het is leuk om te hebben, maar verder.

    En ik weet niet. Nerveus voor wat mensen gaan denken, het feit dat ik dan echt moet schrijven en ik ben onzeker over mijn flaptekst ='D Het klinkt zo stom als ik het zo neerzet.


    Ik begrijp het wel hoor, maar ik heb toch altijd dat ik dan bij mezelf denk, dat ik alleen maar spijt ga krijgen als ik het niet doe. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toch maar geactiveerd ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vreemde is gebruik nooit covers voor mijn verhaal en nu gebruik ik een cover met trailer heb ik 1 abo xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Verdomme, word doet het wéér niet. Nu kan ik niet schrijven.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Verdomme, word doet het wéér niet. Nu kan ik niet schrijven.


    Dat is echt balen zeg. Ik hoop dat het snel doet zodat je kan gaan schrijven :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Dat is echt balen zeg. Ik hoop dat het snel doet zodat je kan gaan schrijven :-)

    Mijn vader heeft word er al drie keer opnieuw opgezet en het ligt volgens mij aan mijn laptop. Maar goed, ik hoop ook dat word het weer snel doet want anders kom ik ook in de problemen met school.


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    Verdomme, word doet het wéér niet. Nu kan ik niet schrijven.


    Je kan ook hier typen op Q. Misschien minder handig, maar op zich kan het wel (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Snowqeeun schreef:
    Vreemde is gebruik nooit covers voor mijn verhaal en nu gebruik ik een cover met trailer heb ik 1 abo xd


    Ik heb even naar je verhaal gekeken, maar ik denk dat het komt doordat in je flaptekst al heel veel fouten zitten. Ik zou daar eerst eens naar kijken als ik jou was en die wat beter maken, dan zul je vast wel meer lezers krijgen (als je dan ook zorgt dat grammaticale fouten/schrijffouten ook in je hoofdstukken nagekeken worden). Gewoon een advies (:

    Ik weet niet of je mag laten beta readen? Of mag dat niet als je meedoet aan SOTY?

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 13:27 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Parzival schreef:
    (...)

    Ik heb even naar je verhaal gekeken, maar ik denk dat het komt doordat in je flaptekst al heel veel fouten zitten. Ik zou daar eerst eens naar kijken als ik jou was en die wat beter maken, dan zul je vast wel meer lezers krijgen (als je dan ook zorgt dat grammaticale fouten/schrijffouten ook in je hoofstukken nagekeken worden).

    Ik weet niet of je mag laten beta readen? Of mag dat niet als je meedoet aan SOTY?
    Dat mag (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pff ik wil een leuke quote of gedicht bedenken voor het begin van mijn verhaal en de ideeën in mijn hoofd zijn zo droog als een spons


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Parzival schreef:
    (...)

    Je kan ook hier typen op Q. Misschien minder handig, maar op zich kan het wel (:

    Dat ia inderdaad een oplossing, maar ik vind het verschrikkelijk om zo te schrijven en op de een of andere manier komt er dan niks uit mijn vingers. Het klinkt stom, maar ik weet niet waar het door komt. Wordpad hetzelfde probleem. Aah, ik zie net dat mijn vader het probleem weer (tijdelijk) opgelost heeft (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Dat ia inderdaad een oplossing, maar ik vind het verschrikkelijk om zo te schrijven en op de een of andere manier komt er dan niks uit mijn vingers. Het klinkt stom, maar ik weet niet waar het door komt. Wordpad hetzelfde probleem. Aah, ik zie net dat mijn vader het probleem weer (tijdelijk) opgelost heeft (:


    Ik gebruik Google Drive.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik gebruik Google Drive.

    Wat is dat?


    Take risks and conquer your fears.

    Ivyrise schreef:
    (...)
    Wat is dat?


    Je kan er gewoon op inloggen als je op Google Drive zoekt met je Gmail account. Dan kan je daar documenten aanmaken, het werkt hetzelfde als een simpele versie van Word en je kan er vanaf elke computer bij als je internet hebt.


    Your make-up is terrible