• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blancefloer schreef:
    Muh, ik wil graag mijn verhaal indienen, maar ik twijfel nog aan de namen van mijn hoofdpersonages + mijn titel. En mijn cover wil ik eigenlijk ook nog aanpassen (x

    Bovendien moet ik eigenlijk studeren ipv hier mee bezig te zijn :')
    You are not alone. Quizlet leidt mij echt te veel af. ;(
    Maar het is best toegelaten je cover of je titel te veranderen. Je moet dat gewoon doorgeven aan iemand van ons.
    En als je nog te hard twijfelt kan je best ook nog even wachten met indienen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb de proloog af!! Woehoe!! Zoveel beter dan vorig jaar ;)


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    SapphireBlue schreef:
    ik heb de proloog af!! Woehoe!! Zoveel beter dan vorig jaar ;)

    Ow goodie! Goed bezig!
    Meh, ik ben zelf al sinds gisterenochtend aan het ploeteren op m'n proloog :'D
    Achja, gaat wel goedkomen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben al een paar dagen bezig met mijn proloog kom even geen steek verder


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Ik ben al een paar dagen bezig met mijn proloog kom even geen steek verder
    Een proloog is vaak een fragment dat verder in je verhaal terugkeert. Misschien moet je gewoon beginnen schrijven en later je proloog plaatsen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Een proloog is vaak een fragment dat verder in je verhaal terugkeert. Misschien moet je gewoon beginnen schrijven en later je proloog plaatsen.

    Mijn proloog is juist een inleidend iets, een kinda fragment voor het eigenlijke verhaal begint. Het is nodig om dus de rest te snappen, en dus kan ik het niet weglaten :'D
    Inderdaad, als het juist een fragment zou zijn dat later terugkeert, zou ik het inderdaad gewoon weglaten en er niet op ploeteren, maar helaas, hij is nodig :'D
    Mihi, je antwoord was niet zozeer aan mij gericht, maar toch geef ik een kinda reactie :'D

    Het is in ieder geval een goeie tip, als het inderdaad om een fragment gaat dat later terug keert. Dan zou ik inderdaad het proloog nog even laten voor wat het is ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mijn proloog is juist een inleidend iets, een kinda fragment voor het eigenlijke verhaal begint. Het is nodig om dus de rest te snappen, en dus kan ik het niet weglaten :'D
    Inderdaad, als het juist een fragment zou zijn dat later terugkeert, zou ik het inderdaad gewoon weglaten en er niet op ploeteren, maar helaas, hij is nodig :'D
    Mihi, je antwoord was niet zozeer aan mij gericht, maar toch geef ik een kinda reactie :'D

    Het is in ieder geval een goeie tip, als het inderdaad om een fragment gaat dat later terug keert. Dan zou ik inderdaad het proloog nog even laten voor wat het is ^_^
    Ik weet wel wat een proloog is. Ik zeg alleen dat er ook vaak fragmenten worden gebruikt. Kijk maar naar de Twilight-Saga. Dat zijn fragmenten van iets die later volgen. Als je nu vast zit met je proloog zou ik het dus laten voor wat het is en eventueel zo'n fragment gebruiken. Of misschien vind je later wel een mooie inleidende tekst.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Misschien ga ik de proloog veranderen


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Oke ik kab geen keuze maken welke trailer ik moet kiezen. Iemand heeft twee trailers voor gemaakt over de zelfde story, can someone help me welke ik zou moeten kiezen.

    1.



    Of

    2.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Oke ik kab geen keuze maken welke trailer ik moet kiezen. Iemand heeft twee trailers voor gemaakt over de zelfde story, can someone help me welke ik zou moeten kiezen.

    1.


    Of

    2.


    De tweede maar met andere muziek onder (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    De tweede maar met andere muziek onder (:


    I know, maar degene die dit heeft gemaakt heeft zoveel werk ingedaan en wil diegene niet weer belasten met mijn trailer


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Er zijn eigenlijk best weinig die het wagen met een Historisch verhaal :')


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Er zijn eigenlijk best weinig die het wagen met een Historisch verhaal :')


    Ja echt wel. Dat zie je ook. Ik plaats mijn verhaal zo snel mogelijk als mijn trailer de laastste puntjes even word gezet


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Ja echt wel. Dat zie je ook. Ik plaats mijn verhaal zo snel mogelijk als mijn trailer de laastste puntjes even word gezet


    Haha oke (:
    Ik moet nog even wachten op mijn Cover én Trailer.
    Cover word nu aan gewerkt en als die af is kan mijn Trailer ook gemaakt worden ^-^

    Maar ik heb nu nog het geluk dat ze mijn verhaal vergeten hebben om er bij te zetten x'D
    Hoop trouwens dat de cover wel geaccepteerd word :')


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Er zijn eigenlijk best weinig die het wagen met een Historisch verhaal :')
    Ik heb pas tijd in februari om er aan te beginnen, maar ik waag me wel aan Historisch.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?