• Hey, ik heb een paar vragen over the sims 3.

    1. Hoe krijg je nieuw haar, ik heb nu het ouder haar enzo, en als ik 'unlockOutfits on' doe dan krijg ik wel nieuw haar maar niet die ik zoek. Ik zoek zegmaar zoals dit:



    2. Hoe krijg je nieuw kleding.

    3. En welke cheats zijn er allemaal.

    4. Welke uitbreidings pakketten zijn leuk.

    Alvast bedankt.,


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Volgens mij hoort dit topic onder Multimedia.

    Haar en kleding kan je downloaden op bepaalde sites, maar je moet het bestand wel kunnen uitpakken met WinRaR.
    Op deze site kan je uitleg vinden en op deze site kan je sites vinden om haar en kleding enz te vinden.

    Cheats kan je simpel opzoeken op google zelf. Twee bekende zijn Motherlode (hier krijg je 50.000 simdollars bij) en TesingCheatsEnabled true (zorgt dat je behoefte in het groen blijven).

    Over de uitbreidingspakketten kan ik wel zeggen welke ik leuk vind, maar dat wil niet zeggen dat jij die ook leuk vindt. Mijn favoriete uitbreiding is Jaargetijden omdat je daar 4 seizoenen krijgt en allerlei leuke dingen in kan doen. Let wel op, bij Huisdieren heb je een hoge videokaart nodig of het spel werkt niet goed (ik heb hierdoor bv. gaten in mijn katten en honden en een hele streep door mijn paarden)

    Hopelijk heb je hier iets aan?


    16 - 09 - '17