• Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Historisch.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Sci-Fi.
    Hier kan je terecht met problemen specifiek gericht over het thema Horror/Thriller.


    In die topic kunnen de kandidaten elkaar motiveren en tips geven tijdens het schrijven.

    Toegestaan:
    • Offtopic praten over de wedstrijd
    • Tips geven over elkaars creatie
    • Het motiveren van andere schrijvers
    • Het organiseren van kleine competities onderling om aan het aantal woorden te geraken

    Niet toegestaan
    • Het promoten van niet deelnemende stories
    • Iemand zijn werk afkraken
    • Negatieve en uitdagende posts posten
    • Enkel 'Mijn topics' plaatsen, gelieve je reactie nuttig te houden.
    • Praten over de andere genres
    • Een nieuw topic openen indien deze vol is.

    De crew houdt dit topic niet bij, dus gelieve belangrijke vragen nog altijd aan ons door te spelen. Gelieve een bericht naar Avarosa te sturen indien het topic vol is.

    Veel succes!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is zo lastig om goede plaatjes te vinden x___x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb zelf ook eens een vraagje. Ik zoek een jonge man die kleren draagt vanuit begin de jaren 1900. Weet iemand toevallig waar ik zulke foto's kan vinden?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Audacity schreef:

    Ja hoor ^^


    Bedankt, ik heb je een pb gestuurd!


    Your make-up is terrible

    Noraley schreef:
    Het is zo lastig om goede plaatjes te vinden x___x


    Imgur is een hele goede site :D
    En als je te kleine plaatjes hebt moet je Photoshop gebruiken.
    Die kan ze meestal nog redelijk scherp vergroten.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je een plaatje zeg maar meer in de lengte doet ipv in de hoogte ziet 'ie er in je story altijd zo klein uit >.< Zo:



    Er is zeker geen optie om dat groter te krijgen? :')


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Blancefloer schreef:
    Als je een plaatje zeg maar meer in de lengte doet ipv in de hoogte ziet 'ie er in je story altijd zo klein uit >.< Zo:



    Er is zeker geen optie om dat groter te krijgen? :')

    Volgens mij niet :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Blancefloer schreef:
    Als je een plaatje zeg maar meer in de lengte doet ipv in de hoogte ziet 'ie er in je story altijd zo klein uit >.< Zo:



    Er is zeker geen optie om dat groter te krijgen? :')


    I don't think so (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ah, dat is balen. Ach ja, het is dan maar zo. In ieder geval bedankt voor het reageren (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik wil een trailer maken, maar ik heb geen idee wat voor een beelden ik erbij kan gebruiken. Ik wil dit als tekst:
    She broke his heart.
    Now he takes his revenge.
    One by one young, beautiful girls disappear.
    Some of them reappear.
    Dead.
    With their hearts ripped out.

    Weet iemand van jullie misschien iets?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik wil een trailer maken, maar ik heb geen idee wat voor een beelden ik erbij kan gebruiken. Ik wil dit als tekst:
    ]She broke his heart.
    Now he takes his revenge.
    One by one young, beautiful girls disappear.
    Some of them reappear.
    Dead.
    With their hearts ripped out.
    Weet iemand van jullie misschien iets?


    Ik zit met hetzelfde probleem.
    Probeer zoveel mogelijk misdaadseries op te zoeken (fantrailers en promotrailers zijn het makkelijkste)
    Dingen als Castle en Endgame hebben nog wel wat originele moorden, voor de meisjes kan je misschien eens kijken naar Pretty Little Liars of Gossip Girl ofzo?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:42 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Ik zit met hetzelfde probleem.
    Probeer zoveel mogelijk misdaadseries op te zoeken (fantrailers en promotrailers zijn het makkelijkste)
    Dingen als Castle en Endgame hebben nog wel wat originele moorden, voor de meisjes kan je misschien eens kijken naar Pretty Little Liars of Gossip Girl ofzo?

    Goed idee, thank you ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aaah ik ben bijna klaar! :3
    Nu nog de proloog schrijven en dan ga ik me officieel mee laten doen voor SOTY dit jaar. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Criminal minds heeft ook nog wel eens goeie afleveringen en misschien kan je wat random scenes gebruiken.... zo weet ik ook (vraag me alleen niet welke aflevering van welk seizoen) dat er een aflevering was waarbij een ongeneeslijk zieke vader de harten van vrouwen uit hun borstkas haalde met een hamer en beitel. Uit soort van wraak dat zijn vrouw hem en zijn zoontje had verlaten toen hij ongeneeslijk ziek bleek.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Criminal minds heeft ook nog wel eens goeie afleveringen en misschien kan je wat random scenes gebruiken.... zo weet ik ook (vraag me alleen niet welke aflevering van welk seizoen) dat er een aflevering was waarbij een ongeneeslijk zieke vader de harten van vrouwen uit hun borstkas haalde met een hamer en beitel. Uit soort van wraak dat zijn vrouw hem en zijn zoontje had verlaten toen hij ongeneeslijk ziek bleek.

    Oh dat is misschien wel handig haha, thank you (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valkyries schreef:
    Criminal minds heeft ook nog wel eens goeie afleveringen en misschien kan je wat random scenes gebruiken.... zo weet ik ook (vraag me alleen niet welke aflevering van welk seizoen) dat er een aflevering was waarbij een ongeneeslijk zieke vader de harten van vrouwen uit hun borstkas haalde met een hamer en beitel. Uit soort van wraak dat zijn vrouw hem en zijn zoontje had verlaten toen hij ongeneeslijk ziek bleek.


    Oh ja! Joe Smith heette die, zit in seizoen drie c:
    Eventjes opgezocht: de episode heet 'In name and blood'

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 20:59 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.