• Voor het officiële SOTY/FOTY-topic, klik hier.




    Hierbij het onofficiële motiveer- en praattopic voor SOTY en FOTY 2018! Hier kan je met elkaar praten over je verhaallijn, vragen om tips en tricks, do's en don't's, elkaar peper in de reet stoppen om door te gaan met schrijven!

    Kraak hier niemands ideeën af en ga respectvol met elkaar om. Opbouwende kritiek is altijd beter dan een idee compleet de grond in duwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb besloten een proloog te schrijven om het verhaal te verduidelijk en ik ben heel blij met deze keuze want je valt met je neus in een stukje actie yay *O*

    KyloRen schreef:
    Ik heb besloten een proloog te schrijven om het verhaal te verduidelijk en ik ben heel blij met deze keuze want je valt met je neus in een stukje actie yay *O*

    Dat vind ik altijd de leukste openingen van een verhaal!


    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    (...)
    Dat vind ik altijd de leukste openingen van een verhaal!

    Ja, ik meestal ook! ^^

    MT jongens wat gaan deze motiveertopics snel haha


    cause i'm a little unsteady

    Mt!

    Ik zit nog een beetje met wanneer ik mijn verhaal online ga gooien. Ik heb ook nog geen cover :/ Ja, iemand had er één gemaakt, maar ben daar niet zo tevreden mee, meh...


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Mt!

    Ik zit nog een beetje met wanneer ik mijn verhaal online ga gooien. Ik heb ook nog geen cover :/ Ja, iemand had er één gemaakt, maar ben daar niet zo tevreden mee, meh...

    Ach, ik ben ook niet zeker van de covers die ik tot nu toe voor mijn eigen verhaal heb gemaakt. (Maar stiekem wel trots tegelijk, ook al zijn ze slecht en cheesy) Ik wil je ook wel proberen te helpen als je wat over het verhaal in een pb stuurt, maar ik kan niet beloven dat het resultaat super is. Misschien als ik dit weekend naar mijn vriend ga en wij samen aan photoshop zitten dat ik dan wat beters kan maken :)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2018 - 21:17 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Hephaistion schreef:
    Mt!

    Ik zit nog een beetje met wanneer ik mijn verhaal online ga gooien. Ik heb ook nog geen cover :/ Ja, iemand had er één gemaakt, maar ben daar niet zo tevreden mee, meh...


    Ik zag dit dus ik heb een poging gewaagd en hem in je topic geplaatst hahaha. No idea of het wat is though, maar misschien stimuleert het anderen om ook wat te proberen oid.


    At the end we're all cursed

    Mttt
    Zodra ik een fatsoenlijke flaptekst heb, een beetje weet waar het verhaal heen gaat (eerder kan die flaptekst ook niet haha), een cover gekozen heb en zo'n acht a negen hoofdstukken op voorraad heb kan de mijne ook online. Dat gaat dus nog wel even duren vrees ik :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Fennec schreef:
    (...)
    Ach, ik ben ook niet zeker van de covers die ik tot nu toe voor mijn eigen verhaal heb gemaakt. (Maar stiekem wel trots tegelijk, ook al zijn ze slecht en cheesy) Ik wil je ook wel proberen te helpen als je wat over het verhaal in een pb stuurt, maar ik kan niet beloven dat het resultaat super is. Misschien als ik dit weekend naar mijn vriend ga en wij samen aan photoshop zitten dat ik dan wat beters kan maken :)


    Dank voor je aanbod! Maar nu komen de gave covers opeens binnen druppelen, haha.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Dank voor je aanbod! Maar nu komen de gave covers opeens binnen druppelen, haha.

    Ah mooi :)
    Ik heb inmiddels al 3 duizend woorden :D Bijna 4000!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder


    Mijn huidige luistermuziek voor deze story hehe.
    Luisteren jullie muziek als je schrijft?

    KyloRen schreef:
    (...)

    Mijn huidige luistermuziek voor deze story hehe.
    Luisteren jullie muziek als je schrijft?

    KyloRen schreef:
    Luisteren jullie muziek als je schrijft?

    Altijd, en dan op repeat on mijn concentratie te behouden.
    Bij elk verhaal maak ik vanzelf een lange playlist.
    Momenteel is het vooral veel Sam Hunt.



    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    KyloRen schreef:
    (...)

    Mijn huidige luistermuziek voor deze story hehe.
    Luisteren jullie muziek als je schrijft?

    Ik luister voor mijn verhaal steeds naar de soundtrack van Persona 5. Dat spel speelt zich ook af in Tokio, dus het is perfect :3 De sfeeeeeeeeeeer <3


    Caution first, always.

    Misschien moet ik maar eens tijd gaan vinden om het eerste hoofdstuk te schrijven


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Seasons schreef:
    (...)[/spoiler][/face]

    Oeh ja dat deed ik ook altijd, playlists maken voor verhalen. Echt leuk. ^^